"Aj napriek technickej vyspelosti pobočiek, nákupný proces v banke často končí čítaním a podpisovaním rozsiahlej zmluvnej dokumentácie, kedy musíte neraz podpísať aj 14 PDF-iek."
Množstvo procesov okolo nás je dnes už digitálnych, čo nové môžeme teda priniesť a prečo sa odvažujeme o tom hovoriť ako o revolúcii? Masívny rozvoj zaznamenala vzdialená obsluha a vzniknuté disruptory považujeme dnes za špičku inovácií. Pobočky a kontaktné miesta bánk dlho používali klasické procesy s ceruzkou a papierom, ale aj tam sa to dnes hemží modernou technológiou, tabletmi a elektronickými podpismi. Tak prečo stále obsluha trvá dlho a je komplikovaná a drahá? Prečo nemôžeme naše potreby prebrať s bankárom jednoduchým ľudským jazykom, jednoducho, zrozumiteľne a na konci si potriasť rukou? A je chyba v procesoch alebo v technológii, sme na zmenu dostatočne technologicky vybavení?
VIDEOZÁZNAM
VIDEOZÁZNAM
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
Libor David
Libor David je absolventom Fakulty elektrotechnickej ČVUT v Prahe a so spoločnosťou SOFTEC spolupracuje od roku 2021 ako Digitálny architekt. Predtým pôsobil v poradenskej divízii Accenture, od svojich začiatkov až po vedenie finančných služieb v regióne. Zúčastnil sa digitálnych transformácií významných finančných inštitúcií v strednej Európe buď v úlohe konzultanta alebo zamestnanca danej inštitúcie a skúsenosti zbieral aj na projektoch v USA. Pôsobí aj ako mentor nádejných start-upov a spolupracuje s inovatívnymi start-up akcelerátormi.
Zobraziť viac informácií o spíkrovi