Staňte sa partnerom

Zvyšovanie kvality a rozvíjanie inovácií podľa modelu CAF 2002

/ Prednáška

Pre analýzu vlastnej organizácie a iniciovanie procesu trvalého zlepšovania slúži metodika podľa Modelu CAF 2002. Ide o spoločný systém hodnotenia kvality, ktorý nadväzuje na celý rad aktivít zameraných na rozvoj kvality, ktoré prebiehali v štátnej správe počas minulých rokov.

Cieľom týchto iniciatív je, aby sa štátne organizácie vo väčšej miere zameriavali na riešenie svojich úloh v prospech zákazníka – občana, aby boli zároveň atraktívne a umožňovali zamestnancom rozvíjať sa. Nástroj samohodnotenia umožňuje uskutočniť zlepšovanie a rozvíjanie v aktívnej spolupráci vrcholového manažmentu a zamestnancov. Softvérová aplikácia CAF slúži na zvýšenie efektívnosti jednotlivých nástrojov s možnosťou porovnávania rôznych organizácii aj v rámci EU.
Prihláste sa na ITAPA Health&Care 2025

Milan Mindek

Ing. Milan Mindek Odborná prax: 1993 - súč.: PosAm, spol. s r.o. - account manažér, projektový manažér, riaditeľ obchodnej skupiny Štátna správa - zodpovednosť za obchodné výsledky, rozvoj doménových znalostí, integrácia riešení kancelárskych informačných systémov - produktový manažér 1990 - 1993: Želing, a.s. Bratislava - HW špecialista, zodpovedný projektant pre informačné systémy - obchodný zástupca dcérskej spoločnosti Italsloving, s.r.o. - obchodné aktivity v oblasti počítačová kartografia 1984 - 1990: Výskumný ústav dopravný Žilina - výskumný pracovník, vedúci laboratória výpočtovej techniky - zodpovedný riešiteľ úloh ASR dopravnej sústavy FMD - riešiteľ Tematických úloh, priemyselný vzor - pedagogická činnosť …
Zobraziť viac informácií o spíkrovi
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným