Staňte sa partnerom

Životné situácie - Lepšie služby pre občanov a podnikateľov

/ Prednáška
V minulom roku sme na MIRRI začali odvážnu cestu zmeny prístupu štátu k občanovi v podobe zlepšenia služieb poskytovaných štátnymi inštitúciami. Plán obnovy a odolnosti nám umožňuje priniesť kvalitnejšie elektronické služby štátu v oblasti prioritných životných situácií.
Na MIRRI sme ako gestor projektu rozbehli v spolupráci so zainteresovanými orgánmi verejnej moci identifikáciu potrebných zmien v 16 prioritných životných situáciách, navrhujeme spôsob ich zlepšenia a to všetko aj s implementáciou do polovice roka 2026.
Dôraz kladieme na informovanosť občana, zjednodušovanie prístupu k elektronickým službám štátu, proaktívnu komunikáciu štátu smerom na občana, ako aj na spájanie elektronických služieb do kompaktných celkov, ktoré umožnia jednoduchú cestu občanovi za vybavením konkrétnej životnej situácie.

VIDEOZÁZNAM

Daniela Mesková

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR
V minulosti pracovala ako produktová manažérka v bankovom a komerčnom sektore v oblasti platobných kariet a v súčasnosti vedie tím produktových manažérov pre životné situácie na MIRRI.
Zobraziť viac informácií o spíkrovi
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným
Nastavenie súborov cookies