Ako sa mení ústredný portál verejnej správy a kedy sa z neho stane moderný portál pre občana a podnikateľa? Realizácia projektu „Zvyšovanie úžitkovej hodnoty digitálnych služieb pre občanov, podnikateľov a inštitúcie verejnej správy”, financovaného z Európskeho fondu regionálneho rozvoja OP Integrovaná infraštruktúra, ako začiatok obsahovej, funkčnej a technologickej revitalizácie Ústredného portálu verejnej správy.
VIDEOZÁZNAM
VIDEOZÁZNAM
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
Pavel Karel
Pavel Karel absolvoval vysokoškolské štúdium na Fakulte elektrotechniky a informatiky Slovenskej technickej univerzity v Bratislave a taktiež postgraduálne štúdium na prestížnej Ecole des ponts ParisTech vo Francúzsku. Po jeho pôsobení v Ústave technickej kybernetiky Slovenskej akadémie vied na pozícii systémového špecialistu nastúpil do Tatra banky, kde strávil značnú časť svojej kariéry ako riaditeľ Odboru IT a niekoľko rokov bol aj členom jej predstavenstva. Ako biznis konzultant pracoval pre spoločnosť IBM, v ktorej riadil mnohé, aj medzinárodné projekty. Posledných 10 rokov konzultačné služby poskytoval vo vlastnej firme Fairdyne. Vďaka jeho dlhoročným skúsenostiam s budovaním, prevádzkou a skvalitňovaním poskytovania elektronických…
Zobraziť viac informácií o spíkrovi