Staňte sa partnerom

IGNITE: AI pre back office a klientské centrá – ukážka riešení

/ Prednáška
Praktická ukážka implementácií riešení umelej Inteligencie - konkrétne kombinovania veľkých jazykových modelov (angl. LLM), optického rozoznávania znakov (angl. OCR) a iných, za účelom uľahčenia a zefektívnenia práce interným tímom, či už je to oddelenie financií, predaja, kvalita alebo klientskej podpory. Vstupom do procesov je často množstvo neštrukturovaných dokumentov a textových dát s vyššou variabilitou a výstupom je štruktúrovaná, počítačom, či ľudsky uchopiteľná informácia.

Filip Staňo

ableneo
Má 10 rokov skúseností s inžinierstvom a vedením inžinierskych tímov v oblasti umelej inteligencie. Zameriava sa na spracovanie prirodzeného jazyka (Natural Language Processing - NLP) a počítačového videnia (Computer Vision). Má tiež skúsenosti s dodaním AI riešení biznisovým používateľom vo viacerých doménach, vrátane farmaceutiky, financií, telekomunikácií, reklamy, ťažkého priemyslu a ďalších.
Zobraziť viac informácií o spíkrovi
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným
Nastavenie súborov cookies