Vzdelávací proces v školách, ktoré využívajú moderné edukačné technológie nadobúda nové dimenzie, ktoré zabezpečujú progresívny a kvalitatívny rast výchovno-vzdelávacieho procesu. Zmeny v technológii vzdelávania s využívaním multimediálnych zdrojov korešpondujú so stratégiou reformy slovenského školstva. Naštartovanie týchto zmien je podmienené aj odbornou prípravou pedagogických zamestnancov v oblasti digitálnej gramotnosti a overovaním nových metód a foriem vzdelávania v školskej praxi. Tieto inovatívne edukačné postupy s využívaním multimediálnej učebne boli predmetom výskumu zameraného na zistenie sociálno-emocionálneho vplyvu digitálneho vyučovania na žiakov vybraných základných a stredných škôl. Výstupy z predmetného výskumu sú identifikované v našej prezentácii.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
Anna Surová Čulíková
Vyštudovala Univerzitu Komenského v Bratislave. V profesijnej kariére zastávala riadiace funkcie na Odbore školstva v Bratislave II, v Metodicko-pedagogickeom centre v Bratislave a vo Výskumnom ústave detskej psychológie a patopsychologie, kde pôsobí aj t.č. ako predseda Riadiaceho výboru národného projektu VÚDPaP. V pedagogickej oblasti sa dlhodobo venuje digitalizácii vzdelávacieho a poradenského procesu v rezorte školstva. Je autorkou publikácii, článkov a prezentácií o digitálním vzdelávaní. Je realizátorkou viacerých národných projektov, ktoré riešili a riešia digitalizáciu vzdelávania a poradenského procesu v SR v kontexte požiadaviek EÚ. V súčasnosti riadi proces tvorby a implementácie digitálnych služieb do systému výchovného…
Zobraziť viac informácií o spíkrovi