Úloha informačných technológií v procese reformy školstva na Slovensku
Vzdelávanie v školách získava vďaka používaniu moderných vzdelávacích technológií nové dimenzie pričom sa zachováva progresívny a kvalitatívny rozvoj vzdelávania. Zmeny vo výuke s použitím multimediálnych zdrojov korešpondujú s hlavnými cieľmi reformy školského systému na Slovensku. Spustenie týchto zmien je podmienené tiež profesným rozvojom pedagógov v oblasti počítačovej gramotnosti a preskúšaním nových metód a foriem výuky v školskej praxi. Tieto inovatívne školské postupy, pri ktorých sa využívajú multimediálne učebne boli predmetom výskumu zameraného na zistenie sociálno-emocionálneho vplyvu digitálneho vzdelávania na žiakov vybraných základných a stredných škôl. Výsledky tohto prieskumu budú predstavené v prezentácii.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
Bibiána Obrimčáková
Mgr. Bibiána Obrimčáková získala titul na Pedagogickej fakulte v Banskej Bystrici v roku 1988. Po ukončení vysokoškolského štúdia učila na základných školách v okresoch Stropkov a Svidník, v období 1993 – 1998 na Strednom odbornom učilišti poľnohospodárskom v Stropkove.
V roku 1998 nastúpila na Gymnázium v Stropkove. O rok neskôr sa stala jeho riaditeľkou. V tejto funkcii pôsobila až do svojho nástupu na Ministerstvo školstva SR.
Zobraziť viac informácií o spíkrovi