Roman Tiefenbach
Pracovné skúsenosti: 2009- trvá
spoločnosť QBSW a.s. – spoločnosť pre vývoj softvéru pre súkromné firmy na Slovensku a strednej Európe.
Pozícia: Business Development Manager, Sales Managaer
Popis : získavanie nových zákazníkov v súkromnom segmente, Slovensko a región CEE.
Zisťovanie problémov klientov
Hľadanie vhodných riešení a kompromisov v trojuholníku čas, kvalita, cena
ITSM / ITIL príprava a kontrola projektov
Vyjednávanie a tvorba zmlúv
Vybudovanie ITSM / ITIL tímu
Posudzovanie nových technológií s vysokým obchodným potenciálom
Vývoj a realizácia ITSM / ITIL podporných projektov a aktivít
1991- 2008
spoločnosť RDAT s.r.o – Spoločnosť zabezpečuje predaj a IT služby a outsourcing pre malé a stredné podniky na západnom Slovensku
Pozícia: generálny manažér, obchodný riaditeľ, riaditeľ zákazníckej podpory
Popis: kontrola a motivácia obchodného a zákazníckeho tímu
Implementácia riešení pre zákazníkov
Kontrola a realizácia komunikačných modelov
Vyjednávanie a tvorba zmlúv
Personálne záležitosti
Kontrola firemných aktivít
Realizácia veľkých firemných zákazok
Vývoj a kontrola projektov
Vzdelanie: Stredná odborná elektrotechnická škola, obor počítačové technológie
spoločnosť QBSW a.s. – spoločnosť pre vývoj softvéru pre súkromné firmy na Slovensku a strednej Európe.
Pozícia: Business Development Manager, Sales Managaer
Popis : získavanie nových zákazníkov v súkromnom segmente, Slovensko a región CEE.
Zisťovanie problémov klientov
Hľadanie vhodných riešení a kompromisov v trojuholníku čas, kvalita, cena
ITSM / ITIL príprava a kontrola projektov
Vyjednávanie a tvorba zmlúv
Vybudovanie ITSM / ITIL tímu
Posudzovanie nových technológií s vysokým obchodným potenciálom
Vývoj a realizácia ITSM / ITIL podporných projektov a aktivít
1991- 2008
spoločnosť RDAT s.r.o – Spoločnosť zabezpečuje predaj a IT služby a outsourcing pre malé a stredné podniky na západnom Slovensku
Pozícia: generálny manažér, obchodný riaditeľ, riaditeľ zákazníckej podpory
Popis: kontrola a motivácia obchodného a zákazníckeho tímu
Implementácia riešení pre zákazníkov
Kontrola a realizácia komunikačných modelov
Vyjednávanie a tvorba zmlúv
Personálne záležitosti
Kontrola firemných aktivít
Realizácia veľkých firemných zákazok
Vývoj a kontrola projektov
Vzdelanie: Stredná odborná elektrotechnická škola, obor počítačové technológie
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
-
Transparentnosť v organizačných procesoch
V súvislosti so súčasným fenoménom zvaným „šetrenie“ je často skloňovaným pojmom transparentnosť. Tá nie je všeliekom na všetky problémy, avšak po zavedení poriadku, prehľadnosti – transparentnosti- do riadenia a procesov sa zákonite dostaví ako sekundárny efekt aj zníženie nákladov. Každá organizácia má svoj vlastný spôsob riadenia procesov, zámer však majú všetky ten istý - byť čo najúspešnejší na trhu a poskytovať svoje služby v čo najvyššej kvalite. Plnenie tohto cieľa sa nezaobíde bez získavania vlastných personálnych či hmotných zdrojov. Poukážeme na výhody vysokej transparentnosti obstarávaní, ktoré vie byť podporované i konkrétnymi softvérovými nástrojmi.