Zmena legislatívy SR od 1. 1. 2003 upravuje organizáciu a pôsobnosť orgánov štátnej správy na úseku archívov a registratúr, organizáciu archívov, práva a povinnosti zriaďovateľa archívu, archívu, vlastníka archívneho dokumentu, prístup k archívnym dokumentom, ako aj práva a povinnosti pôvodcu registratúry.
Z pohľadu procesného riadenia však nejde iba o jednoduchú evidenciu korešpondencie, ale o zachytenie a zdokumentovanie celého životného cyklu registratúrneho záznamu od jeho vzniku cez archiváciu a až po vyraďovanie. Dá sa tento proces komplexne automatizovať? Aké sú výhody pozerania na registratúru ako na proces?
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
Milan Mindek
Ing. Milan Mindek
Odborná prax:
1993 - súč.: PosAm, spol. s r.o.
- account manažér, projektový manažér, riaditeľ obchodnej skupiny Štátna správa
- zodpovednosť za obchodné výsledky, rozvoj doménových znalostí, integrácia riešení kancelárskych informačných systémov
- produktový manažér
1990 - 1993: Želing, a.s. Bratislava
- HW špecialista, zodpovedný projektant pre informačné systémy
- obchodný zástupca dcérskej spoločnosti Italsloving, s.r.o.
- obchodné aktivity v oblasti počítačová kartografia
1984 - 1990: Výskumný ústav dopravný Žilina
- výskumný pracovník, vedúci laboratória výpočtovej techniky
- zodpovedný riešiteľ úloh ASR dopravnej sústavy FMD
- riešiteľ Tematických úloh, priemyselný vzor
- pedagogická činnosť …
Zobraziť viac informácií o spíkrovi