Nové formy vzdelávania a ich význam: klasické formy vzdelávania versus formy vzdelávania využívajúce IKT.
Je e-learning riešením všetkých vzdelávacích problémov?
Filozofia e-learningu: efektívna forma vzdelávania s využitím progresívnych IKT. Organizácia vzdelávania – postup, využitia progresívnych IKT.
Motivácia na prvom mieste: príjemné prostredie, netradičné prístupy „dospelý sa chcú hrať“, príklady zo skutočného života, zaradovanie rôznych pracovných situácií, obohatenie o rôzne prvky multimédií (obraz, zvuk, animácie, video...).
Aká je úloha pedagóga pri organizácií nových foriem vzdelávania.
„Blended learning“ - je riešením?
Príklady úspešných e-learningových riešení?
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
František Jakab
Doc. Ing. František Jakab, PhD.
Absolvoval St. Petersburgsky elektrotechnický inštitút. Od roku 1984 pracuje na Katedre počítačov a informatiky, Technickej univerzity v Košiciach, kde v roku 1998 založil uznávané Laboratórium počítačových sietí. Od roku 1999 koordinuje globálnu vzdelávaciu iniciatívu Sieťový akademický program Cisco na Slovensku a v rokoch 2009 až 2013 pôsobil aj ako regionálny programový manažér spoločnosti Cisco zodpovedný za rozvoj programu v 11 štátoch bývalej Ruskej federácie.
Odborne sa špecializuje sa na problematiku počítačových sietí. Viedol celý rad rozvojových projektov spolupráce s praxou na národnej aj medzinárodnej úrovni,. Je autorom viac ako 150 odborných publikácií. Dlhodobo sa aktívne venuje spolupr…
Zobraziť viac informácií o spíkrovi