Staňte sa partnerom

Peter Sýkora

Centrum európskych štúdií UK, Bratislava, Riaditeľ
Vzdelanie:

1981 – RNDr. – Univerzita Karlova,  Praha
1993 – PhD.  - Univerzita Komenského, Bratislava
1997 – Doc. -   Univerzita Komenského, Bratislava


Zamestnania:
1982-1988: Odborný pracovník, Ústav molekulárnej a subcelulárnej biológie, Komenského univerzita v Bratislave.
Február 1989-December 1989: Postdoctoral Research Assistent, University of Glasgow, Katedra genetiky, Glasgow, UK, (The Leverhulme Trust Post-Doctoral Fellowship)
Január 1990-December 1990: Postdoctoral Research Associate, University of Massachusetts, Amherst, USA, 1990 (The NIH Grant)
1991-1993:  Odborný asistent, Ústav molekulárnej a subcelulárnej biológie PrF UK, Katedra molekulárnej biológie PrF UK, Katedra humanistiky PrF UK, Bratislava
1993 Október - 1994 Marec: Stáž na Department of Logic, Methodology and Philosophy of Science, London School of Economics, London, UK (The T.G. Masaryk Fellowship)

Máj 1994 - Jún 1995: Postdoctoral Research Associate, Department of Biology, Emory University, Atlanta, USA (The NIH grant)

September 1995 - December 1995:  Assistent Professor, Anthropology Department, Emory University, Atlanta, USA

Marec 1996 - 1997:  Odborný asistent, Katedra humanistiky MFF UK, Bratislava

1997 – 2000: Docent, Katedra humanistiky MFF UK, Bratislava

1999 – súčastnosť: Riaditeľ, Centrum európskych štúdií UK, Bratislava


Účasť v poradných orgánoch, profesijných združeniach .....

•    Prezident Asociácie Projektu Infovek  (1999-súčasnosť)
•    Člen Rady ministra školstva pre projekt Infovek


Ďaľšie dôležité skutočnosti podľa vyššie popísaných kritérií

•    Autor koncepcie projektu Infovek a spoluautor  projektu Infovek
•    Autor koncepcie Digitálneho štúrovstva

  • Využitie infraštruktúry a možností Infoveku pre vzdelávanie pracovníkov verejnej správy
    Projekt Infovek je spoločným projektom Vlády SR a mimovládnej neziskovej organizácie – Asociácie projektu Infovek. Od roku 1999 úspešne naštartoval proces informatizácie slovenského základného a stredného školstva a tiež prispieva významnou mierou k informatizácii celej spoločností. Základným rysom jeho koncepcie je komplexnosť a systematickosť. Tá sa prejavuje v jeho štyroch pilieroch: budovaní hardvérovej infraštruktúry na školách, tvorbe edukačného obsahu, vzdelávaní učiteľov a digitálnom štúrovstve. Digitálne štúrovstvo je myšlienka otvorenia sa internetových tried na infovekových školách potrebám miestnej komunity, čím sa školy stanú epicentrami šírenia digitálnej revolúcie vo svojom regióne.
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným
Nastavenie súborov cookies