Staňte sa partnerom

Občan nemusí žiadať o niečo na čo má nárok!

/ Prednáška
Prednáška zaujímavým spôsobom prezentuje filozofiu prístupu spoločnosti CSC ku informatizácii verejnej správy, ktorá je založená na dôraznom princípe minimalizácie administratívnej záťaže občana pri riešení jeho bežných životných situácií. Zameriava sa na dôsledky veľmi častej povinnosti podávania žiadostí, ktoré nie sú potrebné a ktoré zaťažujú hlavne sociálne slabých alebo chorých ľudí. Je to najmä v tých prípadoch, keď verejná inštitúcia pozná nárok občana a napriek tomu výplatu dávky podmieňuje žiadosťou. Prednáška uvádza predpoklady realizácie tvorby takých nových proaktívnych elektronických služieb, ktoré na jednej strane zvyšujú proklientskú orientáciu verejnej inštitúcie a na strane druhej vytvárajú dlho očakávaný komfort občana. Prednáška je doplnená príkladmi využitia hore uvedeného princípu a jeho prínosmi najmä v sociálnej oblasti.

Ľubomír Mindek

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby NASES
Ľubomír Mindek je skúsený líder s viac ako 15-ročnými riadiacimi skúsenosťami v oblasti digitálnej transformácie a riadenia IT služieb. Jeho kariéra je poháňaná progresívnym prístupom k inováciám a neustálym úsilím dosiahnuť vynikajúce výsledky. V rokoch 2020 až 2023 pôsobil ako generálny riaditeľ a podpredseda predstavenstva Slovenskej pošty, kde sa venoval krízovému riadeniu, príprave stratégie a plánu transformácie spoločnosti, a optimalizácii obchodných a logistických procesov. Predtým, v rokoch 2019 – 2020, riadil úsek informatizácie a elektronizácie Národného centra zdravotníckych informácií. Jeho predchádzajúce skúsenosti zahŕňajú významné pozície v renomovaných organizáciách ako Oracle Slovakia, CSC Computer Sciences, OMNICOM, IB…
Zobraziť viac informácií o spíkrovi
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným
Nastavenie súborov cookies