Michal Polehňa
Michal Polehňa je absolventom Vysokého učení technického v Brně, Fakulty elektrotechniky a informatiky (1995). Svoju profesionálnu kariéru začal ako programátor v PVT v Brne, kde sa onedlho ujal vedenia tímu. Postupne sa vypracoval na pozíciu zástupcu riaditeľa oddelenia pre vývoj SW a jeho záujem sa začal sústrediť na oblasť verejnej správy: spolupracoval na niekoľkých veľkých projektoch ako napríklad Štábny informačný systém alebo Cudzinecký informačný systém a od roku 2002 (už z pozície riaditeľa odboru Systémovej integrácie) sa podieľal na niekoľkých úspešných projektoch v oblasti „public“.
Stále viac sa zaujímal o obchodnú stránku biznisu, predovšetkým o marketing. V roku 2006 bol vymenovaný za riaditeľa pre Stratégiu a marketing a stal sa jedným zo šiestich členov vrcholového vedenia firmy (vtedy PVT Prokom). Po vstupe medzinárodného hráča, skupiny Asseco, sa naďalej venoval rozvoju marketingových aktivít, tentokrát už pre celé regionálne zoskupenie pôsobiace v Česku, Slovensku a Maďarsku. Po troch rokoch práce na pozícii riaditeľa pre Marketing a PR sa vracia do Českej republiky podporiť obchodné aktivity v oblasti verejnej správy ako Business Development Manager. V IT branži sa profesionálne pohybuje už 17 rokov.
Stále viac sa zaujímal o obchodnú stránku biznisu, predovšetkým o marketing. V roku 2006 bol vymenovaný za riaditeľa pre Stratégiu a marketing a stal sa jedným zo šiestich členov vrcholového vedenia firmy (vtedy PVT Prokom). Po vstupe medzinárodného hráča, skupiny Asseco, sa naďalej venoval rozvoju marketingových aktivít, tentokrát už pre celé regionálne zoskupenie pôsobiace v Česku, Slovensku a Maďarsku. Po troch rokoch práce na pozícii riaditeľa pre Marketing a PR sa vracia do Českej republiky podporiť obchodné aktivity v oblasti verejnej správy ako Business Development Manager. V IT branži sa profesionálne pohybuje už 17 rokov.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
-
Štyri valce pod kapotou českého eGovernmentu
Český eGovernment má od 1. júla tohto roku nový motor. Reč je samozrejme o základných registroch, ktoré sú už tri mesiace v prevádzke a tvoria jeden zo základných prvkov informačných systémov verejnej správy v ČR. Asseco Central Europe sa podieľalo na dvoch „valcoch“ motora – na Registri osôb a na Registri práv a povinností. V rámci príspevku bude vysvetlené fungovanie a architektúra s dôrazom na tieto dva menované registre, predovšetkým však na Register práv a povinností. Medzi ďalšie aspekty, ktorým bude venovaná pozornosť, patrí napríklad spôsob integrácie agendových informačných systémov s vonkajším rozhraním Informačného systému základných registrov alebo rozvojovému potenciálu celého riešenia.