Efektívne použitie údajov centrálnych registrov v informačných systémoch.
Údaje o klientoch tvoria kľúčovú časť údajov, na ktorých sú informačné systémy postavené. Hlavnou cieľovou skupinou sú informačné systémy verejnej správy a rovnako tak aj spoločnosti s dominantným postavením na trhu. Inštitúcie túto problematiku riešia zväčša individuálne a neštandardnými prostriedkami. Na rozdiel od privátnej sféry však verejná správa má motiváciu a potenciál na vytvorenie integračnej vrstvy, ktorá umožní „registrové údaje“ efektívne zdieľať vo vysokej miere. Využitie tohto potenciálu má vo väčšine prípadov priamy dopad na efektivitu informačných systémov a vedie k spokojnosti používateľov. Prezentácia sumarizuje situáciu v tejto doménovej oblasti a poskytuje náš expertný pohľad na riešenie problematiky dostupnými štandardnými produktmi.
Prihláste sa na ITAPA Health&Care 2025
Katarína Hamzová
Pracuje v spoločnosti v spoločnosti Atos IT Solutions and Services v pozícii analytik a konzultant pre databázové systémy. Počas dlhoročnej praxe bola členom projektových tímov zameraných na vývoj informačných systémov so zodpovednosťou za analýzu a dizajn statických štruktúr s úzkym prepojením na funkčnú analýzu. Po krátkom pôsobení na projektoch pre centrálne poisťovne (IS pre Exim banku SR) ako aj komerčné poisťovne (IS pre neživotné poistenie v poisťovni Union) bola členom mnohých projektových tímov pre projekty informačných systémov verejnej správy: projekt IS na vedenie obchodného registra (Ministerstvo spravodlivosti SR), projekt IS ITMS (Ministerstvo financií SR), projekt IS SP Legacy (Sociálna poisťovňa) – projekt pre transformá…
Zobraziť viac informácií o spíkrovi