Marketing a ďalšie podporné nástroje ako súčasť zavedenia IT projeku
Dobrý zámer a technologické riešenie je nutný ale nepostačujúci prvok úspešného projektu. Už pred začiatkom projektu je premyslieť a pripraviť ďalšie podporné nástroje vo forme motivácie vlastných zamestnancov pri zavedení projektu, prípravy cieľovej skupiny používateľov (odborná príprava, motivácia, komunikácia). Je dôležité premyslieť správne načasovania spustenia projektu a jeho zavedenie do prevádzky. Je potrebné pripraviť sa na dostatočne dlhé prechodné obdobie, počas ktorého užívatelia zvládnu nové postupy a získajú návyky. Dôležitosť komunikácie s budúcimi používateľmi pri riešení prevádzkových problémov (helpdesk a jeko kapacita, odbornosť). V príkladoch budú porovnané dve rôzne skupiny používateľov a zvládnutie dvoch nových elektronických služieb.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
Jozef Chebeň
1987-1988 (Slovenský štatistický úrad)
Podieľal sa ako programátor na vývojových prácach štátneho databázového systému SPAZ II.
1988-1991 (SVŠT)
Zaoberal sa problematikou prepojenia rýchlych lokálnych počítačových sietí. Získal široké teoretické znalosti o problematike lokálnych a globálnych počítačových sietí.
1991 – 1994 (GAMMA)
Pracoval ako na projekte automatického spracovania a priestorového diagnostikovania a modelovania dentálnych zákrokov v tíme vedenom prof. Slávičekom.
1994 – súčasnosť (EMM, spol. s r.o.)
Po príchode do firmy EMM sa podieľal na budovaní špecializovaného oddelenia, ktoré sa venuje návrhu stratégie a architektúry informačnej bezpečnosti, podpore koncových užívateľov pri vývoji vlastných systémov a pr…
Zobraziť viac informácií o spíkrovi