Evolučný a revolučný spôsob implementácie elektronických služieb
Zavádzanie nových foriem elektronických služieb so štátnymi aj súkromnými organizáciami vyžaduje zaviesť zásadné zmeny do IT prostredia aj procesov organizácie. Na zavedenie zmien a vývoj nových služieb môžme aplikovať evolučný alebo revolučný model. Pri väčšine projektov je preferovaný model stavby na zelenej lúke na úkor rozvoja existujúceho systému. Výsledky implementácie projektov preferovaným spôsobom nie sú vždy pozitívne.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
Jozef Chebeň
1987-1988 (Slovenský štatistický úrad)
Podieľal sa ako programátor na vývojových prácach štátneho databázového systému SPAZ II.
1988-1991 (SVŠT)
Zaoberal sa problematikou prepojenia rýchlych lokálnych počítačových sietí. Získal široké teoretické znalosti o problematike lokálnych a globálnych počítačových sietí.
1991 – 1994 (GAMMA)
Pracoval ako na projekte automatického spracovania a priestorového diagnostikovania a modelovania dentálnych zákrokov v tíme vedenom prof. Slávičekom.
1994 – súčasnosť (EMM, spol. s r.o.)
Po príchode do firmy EMM sa podieľal na budovaní špecializovaného oddelenia, ktoré sa venuje návrhu stratégie a architektúry informačnej bezpečnosti, podpore koncových užívateľov pri vývoji vlastných systémov a pr…
Zobraziť viac informácií o spíkrovi