Využitie moderných cloudových služieb v praxi nie len doménou komerčného sektora.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
Roman Vavrík
Roman Vavrík vyštudoval strategický manažment na Fakulte Managementu Univerzity Komensého v Bratislave a obchod na Webster University vo Viedni. V roku 2007 nastúpil ako konzultant stratégie do spoločnosti Slovak Telekom, a.s. O tri roky neskôr sa stal vedúcim tímu korporátnej stratégie, kde zodpovedal za plánovanie, tvorbu a exekúciu stratégie spoločnosti a riadenie strategických projektov. V roku 2012 Ako projektový manažér riadil projekt Telekom Cloud, ktorého výsledkom bolo začiatkom novembra 2012 uvedenie nového produktu na trh v segmente firemných zákazníkov. Koncom roka 2012 bol Roman menovaný za vedúceho marketingového oddelenia pre biznis segment, kde zodpovedá za riadenie marketingových aktivity pre veľkých klientov vrátane str…
Zobraziť viac informácií o spíkrovi