Berthold Jansen
Profesné skúsenosti:
Heusch/Boesefeldt GmbH (od roku 1987):
projektový manažér a manažér oddelenia „kontrola dopravy“
od roku 2003 výkonný partner Heusch/Boesefeldt GmbH
Špeciálne pracovné skúsenosti:
Štandardy pre dopravné inžinierstvo: DATEX II, RDS-TMC, TPEG, Car-to-X
Vývoj softvéru pre:
Dopravné informačné systémy
Dopravné manažérske systémy
Systémový analytik
Vývoj systému
Systémy kontroly dopravy
Dopravné telekomunikačné systémy, ITS - Inteligentné dopravné systémy
Heusch/Boesefeldt GmbH (od roku 1987):
projektový manažér a manažér oddelenia „kontrola dopravy“
od roku 2003 výkonný partner Heusch/Boesefeldt GmbH
Špeciálne pracovné skúsenosti:
Štandardy pre dopravné inžinierstvo: DATEX II, RDS-TMC, TPEG, Car-to-X
Vývoj softvéru pre:
Dopravné informačné systémy
Dopravné manažérske systémy
Systémový analytik
Vývoj systému
Systémy kontroly dopravy
Dopravné telekomunikačné systémy, ITS - Inteligentné dopravné systémy
Prihláste sa na ITAPA Health&Care 2025
-
Budovanie inteligentných dopravných systémov
Len to najlepšie je dosť dobré! Inteligentný dopravný systém sa vypláca dvakrát. Dobre informovaný vodič je spokojný vodič a dobre informovaný vodič vie ako sa vyhnúť dopravným zápcham.
Prečo by Vám prednáška nemala uniknúť?
Čo sa stane keď sa skombinuje 20 ročná skúsenosť s najmodernejšou dostupnou technológiou? Výsledkom nie je nič menej ako vybudovanie celosvetovo špičkového inteligentného dopravného systému.
Berthold Jansen prináša vo svojej prednáške dlhoročnú skúsenosť kombinovanú s využitím najmodernejšej technológie. Prednáška odpovie na otázku ako sa budoval jeden z najväčších inteligentných dopravných systémov na svete, aké výzvy a úskalia musel a čo nakoniec priniesol.
Anotácia:
Systémové riešenie a funkcionalita
Náš systém ponúka celú radu funkcionalít na manažment dopravnej siete a doručovanie vysokokvalitných dopravných informácií. Systém kombinuje dlhé roky skúseností s najmodernejšou technológiou.
Monitoring
Úspešný dopravný manažment vyžaduje najlepšie dostupnú znalosť aktuálnej dopravnej situácie. To sa týka tak okamžitej situácie ako aj predikcie.
Optimalizácia
Na základe okamžitej a predikovanej situácie je možnoé dosiahnúť zlepšenie plynulosti dopravy vďak použitiu vhodných kontrolnýžch metód.
Kontrola dopravy
Na to aby sa zlepšila miestna plynulosť dopravy náš systém používa rôzne metódy ako vyhodnocovať zaznamenané dáta a automaticky určuje aké sa spustia kontrolné mechanizmy.
Bezpečnosť
Hlavným cieľom nášho systému je zvýšenie bzepčnosti dopravy. Jedným zo spôsobov ako to dosiahnúť je vďaka zasielaniu varovaní, čo znižuje riziko nehôd.
Informácie
Informácie o doprave ako služba operátora sa vyplácajú dvakrát. Dobre informovaný vodič je totiž spokojný zákazník a dobre informovaný vodič prijíma vlastné rozhodnutia ako sa vyhnúť zápcham ako odvrátiť nehody.
ITS architektúra
Škálovateľná, otvorená architektúra nášho systému umožňuje individuálnu, zákaznícky orientovanú integráciu komponentov a to od škály malých systémov až po najvyspelejšie dopravné centrá na národnej úrovni a všetkých typov ITS aplikácií.
Náš systém je založený na SOA (service oriented architecture), ktorý aplikuje prístup budovania blokov. Vyskúšané a vyspelé komponenty z rôznych oblastí sa môžu ľahko spojiť a integrovať do jedného unikátneho systému. Viac ako 20 rokov skúseností v tvorbe dopravných centier prispelo k rozvoju našej GeoDyn2® platformy.
Systémová integrácia
Ale softvérové riešenie je len jeden prvok dopravného centra. Ďalším, rozhodujúcim prvkom je integrácia cestnej infraštruktúry, komunikačnej infraštruktúry a hardvérového prostredia.