Budovanie základných komponentov eGovernmentu. Čo sa podarilo a čo nie?
Prečo by vám prednáška nemala uniknúť?
Pavel Bojňanský z Ministerstva financií SR povie viac o budovaní základných komponentov eGovernmentu na Slovensku. Prednáška zameria pozornosť na to, čo sa v rámci OPIS urobilo, čo sa podarilo urobiť a čo nie.
Anotácia:
Eurofondy na informačnú spoločnosť priniesli významný posun v kvalite vzťahu občan-štát. Máme občiansky preukaz s čipom a elektronickým podpisom, ústredný portál s emailovými schránkami, základné registre, vládny cloud, kľúčové agendy štátu a samosprávy môžu občania vybavovať cez internet. Avšak nebyť experimentov so zastavením implementácie eGovernmentu z rokov 2010-2012 mohli sme byť spokojnejší.
Pavel Bojňanský z Ministerstva financií SR povie viac o budovaní základných komponentov eGovernmentu na Slovensku. Prednáška zameria pozornosť na to, čo sa v rámci OPIS urobilo, čo sa podarilo urobiť a čo nie.
Anotácia:
Eurofondy na informačnú spoločnosť priniesli významný posun v kvalite vzťahu občan-štát. Máme občiansky preukaz s čipom a elektronickým podpisom, ústredný portál s emailovými schránkami, základné registre, vládny cloud, kľúčové agendy štátu a samosprávy môžu občania vybavovať cez internet. Avšak nebyť experimentov so zastavením implementácie eGovernmentu z rokov 2010-2012 mohli sme byť spokojnejší.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
Pavel Bojňanský
Narodený dňa 27.08.1970 v Bratislave. Vyštudoval Elektrotechnickú fakultu Slovenskej Technickej Univerzity v Bratislave, odbor technická kybernetika. Absolvoval niekoľko odborných stáží v Kanade, Veľkej Británii, Nemecku a vo Švajčiarsku z oblasti strategického a marketingového manažmentu v telekomunikáciách. Má rozsiahlu, 12-ročnú medzinárodnú skúsenosť zo všetkých oblastí marketingového manažmentu v sektore telekomunikácií v skupine Deutsche Telekom – v španielskych Deutsche Telekom Espana a YA.COM Internet Factory a v Slovak Telekome. V týchto spoločnostiach pôsobil na pozíciách od riaditeľa pre produkty a služby, veľkoobchod, marketingovú stratégiu, riaditeľa pre marketingovú komunikáciu až po viceprezidenta a riaditeľa pre marketing…
Zobraziť viac informácií o spíkrovi