KOMPOSYT = budúcnosť komplexných digitálnych služieb v poradenskom procese už dnes
Prečo by vám prednáška nemala uniknúť?
Prednáška predstaví unikátny projekt online diagnostikovania žiakov na celoštátnej úrovni, vedený odborníkmi z oblasti výchovy a vzdelávania. Získava cenné informácie o žiakoch, ich osobnosti a osobitosti, ktoré následne pomáhajú ďalšiemu výskumu a najmä k vytváraniu nových noriem v rámci poradenstva. Informácie získané v testovaní pomáhajú aj samotným deťom. Napr. pri voľbe ich budúceho povolania.
KomposyT je digitálny nástroj, poskytujúci užívateľom v poradenskom systéme digitálne služby, ktoré uľahčujú proces riadenia a realizácie poradenskej činnosti v rezorte školstva SR. Unikátne riešenie digitálnych služieb spočíva v možnosti celoštátneho zberu dát z diagnostík klientov v poradenských centrách pre účely výskumu, v štandardizačnom procese s vytváraním nových noriem k diagnostickým nástrojom, v evidencii , sledovaní a poradenskej činnosti pre klientov v skrátenom on-line režime získavania výsledkov z diagnostikovania, s perspektívou dlhodobého časového horizontu archivácie, v on-line sprístupnených diagnostických nástrojoch, v bezpečnostnom projekte a security službách pre chránenie dát, v komplexnom e-learningovom portfóliu a zdieľaní informačných zdrojov v digitálnej knižnici, v on-line komunikácii a výmene dát medzi odborníkmi, v rezortnom a medzirezortnom systéme online plánovania poradenských procesov v SR .
Prednáška predstaví unikátny projekt online diagnostikovania žiakov na celoštátnej úrovni, vedený odborníkmi z oblasti výchovy a vzdelávania. Získava cenné informácie o žiakoch, ich osobnosti a osobitosti, ktoré následne pomáhajú ďalšiemu výskumu a najmä k vytváraniu nových noriem v rámci poradenstva. Informácie získané v testovaní pomáhajú aj samotným deťom. Napr. pri voľbe ich budúceho povolania.
KomposyT je digitálny nástroj, poskytujúci užívateľom v poradenskom systéme digitálne služby, ktoré uľahčujú proces riadenia a realizácie poradenskej činnosti v rezorte školstva SR. Unikátne riešenie digitálnych služieb spočíva v možnosti celoštátneho zberu dát z diagnostík klientov v poradenských centrách pre účely výskumu, v štandardizačnom procese s vytváraním nových noriem k diagnostickým nástrojom, v evidencii , sledovaní a poradenskej činnosti pre klientov v skrátenom on-line režime získavania výsledkov z diagnostikovania, s perspektívou dlhodobého časového horizontu archivácie, v on-line sprístupnených diagnostických nástrojoch, v bezpečnostnom projekte a security službách pre chránenie dát, v komplexnom e-learningovom portfóliu a zdieľaní informačných zdrojov v digitálnej knižnici, v on-line komunikácii a výmene dát medzi odborníkmi, v rezortnom a medzirezortnom systéme online plánovania poradenských procesov v SR .
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
Anna Surová Čulíková
Vyštudovala Univerzitu Komenského v Bratislave. V profesijnej kariére zastávala riadiace funkcie na Odbore školstva v Bratislave II, v Metodicko-pedagogickeom centre v Bratislave a vo Výskumnom ústave detskej psychológie a patopsychologie, kde pôsobí aj t.č. ako predseda Riadiaceho výboru národného projektu VÚDPaP. V pedagogickej oblasti sa dlhodobo venuje digitalizácii vzdelávacieho a poradenského procesu v rezorte školstva. Je autorkou publikácii, článkov a prezentácií o digitálním vzdelávaní. Je realizátorkou viacerých národných projektov, ktoré riešili a riešia digitalizáciu vzdelávania a poradenského procesu v SR v kontexte požiadaviek EÚ. V súčasnosti riadi proces tvorby a implementácie digitálnych služieb do systému výchovného…
Zobraziť viac informácií o spíkrovi