Prečo by vám prednáška nemala uniknúť?
Digitálna realita vs. offline realita. Digitálne technológie môžu byť využívané v dobrom, rovnako tak v zlom zmysle aj v rukách učiteľov a rodičov. Prednáška vám povie viac o vplyve digitálneho prostredia na život dieťaťa.
Svet sa zrýchľuje, zmenšuje. Digitálne technológie a tempo života sú tesne späté. Naše deti žijú na internete ako rovné, bohaté i chudobné, obézne i podvyživené, pohľadné i menej pohľadné. A všetci žijeme v ére “any-” (hocikde, kedykoľvek, ktokoľvek, kdekoľvek). Ako je to pri väčšine vecí, aj digitálne technológie môžu byť využívané pre dobro, ale aj nie, pre budovanie, ale aj deštrukciu. Digitálna realita poskytuje prostredie byť zábavnejší, odvážnejší, provokujúci, dokonca aj byť agresívnejší v porovnaní s reálnym životom. Ak učitelia a rodičia nepremosťujú tieto onlajn prostredia, môže to provokovať a priťahovať deti správať sa digitálne aj v ich reálnom offline živote.
Digitálna realita vs. offline realita. Digitálne technológie môžu byť využívané v dobrom, rovnako tak v zlom zmysle aj v rukách učiteľov a rodičov. Prednáška vám povie viac o vplyve digitálneho prostredia na život dieťaťa.
Svet sa zrýchľuje, zmenšuje. Digitálne technológie a tempo života sú tesne späté. Naše deti žijú na internete ako rovné, bohaté i chudobné, obézne i podvyživené, pohľadné i menej pohľadné. A všetci žijeme v ére “any-” (hocikde, kedykoľvek, ktokoľvek, kdekoľvek). Ako je to pri väčšine vecí, aj digitálne technológie môžu byť využívané pre dobro, ale aj nie, pre budovanie, ale aj deštrukciu. Digitálna realita poskytuje prostredie byť zábavnejší, odvážnejší, provokujúci, dokonca aj byť agresívnejší v porovnaní s reálnym životom. Ak učitelia a rodičia nepremosťujú tieto onlajn prostredia, môže to provokovať a priťahovať deti správať sa digitálne aj v ich reálnom offline živote.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
Dušan Meško
Súčasná pozícia: univerzitný profesor Vnútorného lekárstva, Jesseniova lekárska fakulta, Univerzita Komenského, Martin. Poradca rektora Univerzity Komenského.
Pracovné skúsenosti:
Predchádzajúce pozície: GR Sekcie informatiky, Ministerstvo školstva SR (2007), poradca ministra školstva (2008-2010).
Profesijné aktivity: Výskumné aktivity (počítačová analýza funkcií srdca, manažment rizika pracovného prostredia). Dištančný kurz „Course on Managing University-Industry Partnership“ IIEP UNESCO Paríž a ECSM Brusel (2001), koordinátor projektov programu Phare-Tempus (ERQUAM, IQATFOQ, MED-NET, Management of Higher Education Institutions, PRIDE, UZDOC (1996-2015).
Profesijné prednáškové aktivity a študijné pobyty: University of Granada, Spa…
Zobraziť viac informácií o spíkrovi