Automobil vstupuje do obdobia najväčších zmien vo svojej histórii. Určite to bude mať vážny vplyv na automobilový priemysel. Príležitosťou, ako to zvládať je aplikácia digitalizácie do výrobných, logistických i ostatných procesov automobilovo orientovaných firiem.
Prednáška poukazuje na potrebu zosúladenia strategických, výrobkových a procesných zmien s využitím vhodných technológií.
Videozáznam
Prednáška poukazuje na potrebu zosúladenia strategických, výrobkových a procesných zmien s využitím vhodných technológií.
Videozáznam
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
Martin Morháč
Martin Morháč: Štúdium ukončil na Strojníckej fakulte, Slovenskej vysokej školy technickej v Bratislave, v roku 1982. V tom istom roku nastúpil na tej istej fakulte ako výskumný pracovník so zameraním na Automatizované systémy riadenia, so špecializáciou na predvýrobné procesy. Od roku 1989 bol vedúcim divízie Automatizácia inžinierskych prác v spoločnosti Inorga Praha, pobočka Bratislava. V roku 1991 je spoluzakladateľom spoločnosti SOVA s.r.o.. Od tej doby je riaditeľom spoločnosti, dnes pracujúcej pod názvom SOVA Digital a.s. Zároveň sa aktívne zapája do práce Zväzu automobilového priemyslu, kde vedie Komisiu pre výskum a vývoj.
Zobraziť viac informácií o spíkrovi