Zefektívnenie verejnej správy pomocou prediktívnej analytiky a decision engine nástrojov
Pozitívna skúsenosť pri využívaní služieb poskytovaných verejnou správou je základným predpokladom pre vnímanie občanov, že peniaze daňových poplatníkov boli vynaložené účelne a efektívne. Je možné nájsť inšpiráciu v komerčnom sektore, v spôsobe ako využiť dáta a analytiku aj pre zlepšenie služieb verejnej správy? Je možné spraviť z anonymnej masy konkrétnych ľudí s konkrétnymi potrebami a životnými situáciami? Obsahom prezentácie je objasnenie konceptu Customer Intelligence, ktorého základné princípy umožňujú budovať proaktívnu verejnú správu.
Prihláste sa na ITAPA Health&Care 2025
Marek Bičár
Marek Bičár je Business Consultant poradenskej a softvérovej spoločnosti SAS Slovakia, s.r.o. od roku 2013 a od začiatku sa venuje problematike Customer Intelligence. Celý svoj profesný život pracuje v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi, najprv ako Segment manager v Tatra banke, neskôr v Slovenskej sporiteľni. Marek je absolventom Ekonomickej univerzity v Bratislave.
Zobraziť viac informácií o spíkrovi