Zefektívnenie verejnej správy pomocou prediktívnej analytiky a decision engine nástrojov
Pozitívna skúsenosť pri využívaní služieb poskytovaných verejnou správou je základným predpokladom pre vnímanie občanov, že peniaze daňových poplatníkov boli vynaložené účelne a efektívne. Je možné nájsť inšpiráciu v komerčnom sektore, v spôsobe ako využiť dáta a analytiku aj pre zlepšenie služieb verejnej správy? Je možné spraviť z anonymnej masy konkrétnych ľudí s konkrétnymi potrebami a životnými situáciami? Obsahom prezentácie je objasnenie konceptu Customer Intelligence, ktorého základné princípy umožňujú budovať proaktívnu verejnú správu.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
Marek Bičár
Marek Bičár je Business Consultant poradenskej a softvérovej spoločnosti SAS Slovakia, s.r.o. od roku 2013 a od začiatku sa venuje problematike Customer Intelligence. Celý svoj profesný život pracuje v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi, najprv ako Segment manager v Tatra banke, neskôr v Slovenskej sporiteľni. Marek je absolventom Ekonomickej univerzity v Bratislave.
Zobraziť viac informácií o spíkrovi