Andrej Peterka
Od 01.04.2024 je poverený riadením sekcie inovácií a rozvoja eGov služieb Ing. Andrej Peterka. Sekcia vzniká komplementárnym spojením produktového manažmentu eGovernment služieb a riadenia projektov informatizácie s momentálnym dôrazom na manažment a vecné plnenie Investície 1 a 2, Komponentu 17 Plánu obnovy a odolnosti.
Andrej Peterka pôsobí už viac ako 10 rokov v štátnej a verejnej správe. Svoju kariéru v štátnom sektore začal koncom roka 2013 na pôde Ministerstva zdravotníctva SR, kde pôsobil 5 rokov ako projektový manažér v oblasti implementácie EU fondov v rámci dvoch programových období.
Od roku 2019 pôsobil vo viacerých riadiacich pozíciách v rámci SIŽP, MIRRI SR a NCZI, kde mal príležitosť kontinuálne prehlbovať zručnosti v projektovom manažmente, koordinácii a vedení tímov či procese verejného obstarávania ale zároveň nadobudnúť skúsenosti v oblasť riadenia IT projektov, manažmentu prevádzky a rozvoja informačných systémov.
Andrej Peterka pôsobí už viac ako 10 rokov v štátnej a verejnej správe. Svoju kariéru v štátnom sektore začal koncom roka 2013 na pôde Ministerstva zdravotníctva SR, kde pôsobil 5 rokov ako projektový manažér v oblasti implementácie EU fondov v rámci dvoch programových období.
Od roku 2019 pôsobil vo viacerých riadiacich pozíciách v rámci SIŽP, MIRRI SR a NCZI, kde mal príležitosť kontinuálne prehlbovať zručnosti v projektovom manažmente, koordinácii a vedení tímov či procese verejného obstarávania ale zároveň nadobudnúť skúsenosti v oblasť riadenia IT projektov, manažmentu prevádzky a rozvoja informačných systémov.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
-
Rozvoj e-Government riešení v oblasti štátnych mobilných aplikácií