Staňte sa partnerom

Anthony D. Williams

Anthony D. Williams Consulting, Consultant, Researcher, Co-author
Anthony D. Williams je spoluautorom medzinárodného bestselleru Wikinomia: How Mass Collaboration Changes Everything (Wikinomics: Ako masová spolupráca všetko zmenila). V súčasnosti je v predaji jeho najnovšia kniha: Macrowikinomics: Rebooting Business and the World (Makrowikinomia: Reštart podnikania a sveta). Wikinomics bola preložená do 27 jazykov a stala sa finalistom prestížneho ocenenia Goldman Sachs/Financial Times “Biznis kniha roka”, patrí k najodporúčanejším knihám prestížnych svetových periodík  ako the Economist, the Wall Street Journal, BusinessWeek a the Huffington Post.
Jeho články o podnikaní a technológiách sa objavujú v mnohých publikáciách ako napr. Business Week. Pôsobí ako strategický poradca pre viaceré komerčné firmy ako aj medzinárodné inštitúcie v Bruseli, Londýne, New Yorku a Washingtone. Prednáša pre obchodné spoločnosti, vládne inštitúcie a neziskové organizácie mimoriadne pozitívne prijímanie prednášky na tému inovácií, spolupráce a sociálnych zmien.
V súčasnosti pôsobí ako poradca v rámci Lisbon Council, bruselskom think-tanku, ktorý sa orientuje na podporu sociálnych inovácií a ekonomickej súťaže v rámci EU. Predtým pôsobil na Genera Insight, kde založil a viedol prieskum dopadov Web 2.0 a wikinómie na budúcnosť vlády a demokracie. Patrí k popredným svetovým mysliteľom v oblasti transparentnosti, spolupráce, inovácie a intelektuálneho dedičstva. Bol zodpovedným redaktorom deväťmiliardového prieskumu časopisu New Paradigm o informačných technológiách a konkurencieschopnosti – najväčšej štúdie na túto tému.
Anthony Williams ukončil štúdium na London School of Economics ako Master v obore politológie.
 
  • Makrowikinomika - reštart ekonomiky a sveta
    V novej ére networkovej inteligencie, firmy a záujmové združenia začínajú obchádzať rozpadávajúce sa inštitúcie. Meníme spôsob ako fungujú naše finančné a vládne inštitúcie, ako vzdelávame naše deti a tiež to, ako zdravotná starostlivosť, médiá a energetické spoločnosti vychádzajú v ústrety svojim zákazníkom. V každom kúte sveta firmy, organizácie a jednotlivci používajú masovú spoluprácu na zrevolucionalizovanie nielen svojej práce, ale tiež spôsobu života, štúdia, tvorby a starostlivosti jeden o druhého.
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným
Nastavenie súborov cookies