Balázs Csendes
Balázs Csendes je riaditeľom predaja v BlueVoyant, ktorý pokrýva CEE a MEA. Predtým pracoval pre spoločnosti ako IBM a Unisys na podobných medzinárodných pozíciách. Je držiteľom titulu MSc z informatiky a robotiky na Technickej univerzite v Budapešti. Viac ako 25 rokov sa špecializuje na podnikové softvérové technológie, bezpečnostné riešenia, rozvoj obchodu a stratégií.
Prihláste sa na ITAPA Health&Care 2025
-
Ako proaktívne riadiť externé kybernetické riziká?
Prítomnosť vašej digitálnej značky je čoraz dôležitejšia, pretože spotrebitelia očakávajú prispôsobené digitálne zážitky naprieč multimediálnymi kanálmi, ktoré zodpovedajú ich hlavným výzvam a potrebám. Ale digitálne aktíva, ktoré kultivujú tieto pozitívne skúsenosti so značkou – weby s vysokou návštevnosťou, pútavá prítomnosť sociálnych médií, užívateľsky prívetivé mobilné aplikácie a ďalšie – sú hlavnými cieľmi pre aktérov hrozieb.
Ako sa digitálne stopy spoločností exponenciálne rozširujú, rozširujú sa aj ich útočné plochy. A keďže väčšinu phishingových útokov môžu vykonať aj tí najmenej sofistikovaní hackeri kvôli rozšíreniu phishingových súprav predávaných na fórach kyberzločinu, pre bezpečnostné tímy nebolo nikdy ťažšie zaplátať všetky diery.
Vypočujte si tento webinár a zistite, ako vám proaktívna ochrana digitálnej značky môže pomôcť v boji proti neustále sa vyvíjajúcemu phishingu, sociálnemu inžinierstvu a útokom škodlivého softvéru. Dozviete sa, ako BlueVoyant:
- Bojuje proti bežným kybernetickým útokom, ktoré používajú dnešní aktéri hrozieb
- Identifikuje škodlivé webové stránky alebo mobilné aplikácie, sfalšované domény, účty sociálnych médií a ďalšie, aby ochránil vašu digitálnu značku pred finančnými a reputačnými škodami
- Uzamkne uniknuté údaje predtým, ako ich možno použiť na infiltráciu podnikových sietí alebo kont zamestnancov
- Proaktívne zisťuje hrozby, keď sa objavia, a odstraňuje ich skôr, ako sa zmenia na plnohodnotné kybernetické útoky