Daniela Mesková
V minulosti pracovala ako produktová manažérka v bankovom a komerčnom sektore v oblasti platobných kariet a v súčasnosti vedie tím produktových manažérov pre životné situácie na MIRRI.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
-
Životné situácie - Lepšie služby pre občanov a podnikateľov
V minulom roku sme na MIRRI začali odvážnu cestu zmeny prístupu štátu k občanovi v podobe zlepšenia služieb poskytovaných štátnymi inštitúciami. Plán obnovy a odolnosti nám umožňuje priniesť kvalitnejšie elektronické služby štátu v oblasti prioritných životných situácií.
Na MIRRI sme ako gestor projektu rozbehli v spolupráci so zainteresovanými orgánmi verejnej moci identifikáciu potrebných zmien v 16 prioritných životných situáciách, navrhujeme spôsob ich zlepšenia a to všetko aj s implementáciou do polovice roka 2026.
Dôraz kladieme na informovanosť občana, zjednodušovanie prístupu k elektronickým službám štátu, proaktívnu komunikáciu štátu smerom na občana, ako aj na spájanie elektronických služieb do kompaktných celkov, ktoré umožnia jednoduchú cestu občanovi za vybavením konkrétnej životnej situácie.
VIDEOZÁZNAM