Jan Overgaard
Mr. Jan Overgaard, MSc Political Science, manažér inovačného centra pre e-obchod v Dánskom technologickom inštitúte. Jan je zamestnancom Dánskeho technologického inštitútu od 1. mája 2008. Predtým pôsobil ako riaditeľ sekcie v Dánskej národnej IT a telekomunikačnej agentúre (projektový manažér telekom regulácií a IKT projektov) a na Ministerstve vedy, technológií a inovácií (vedenie oblasti IT, technológie a inovácie).
Jeho kľúčové kompetencie zahŕňajú špecifické znalosti oboru informačnej spoločnosti a IKT sektora, kvantitatívne a kvalitatívne metódy, riadenie strategických projektov, manažovanie a vykonávanie prideľovania, zisťovania a vyhodnocovania dopadov, návrh scenárov a návrh stratégie.
Jan je zapojený do viacerých národných projektov a štúdií pod Európskou komisiou, Európskym monitoringovým centrom pre zmenu a OECD. Hlavné odborné oblasti zahŕňajú informačnú spoločnosť, eGovernment, analýza stratégií a spracovanie reportov a návrhov stratégií. Jan je autorom článku „Dopad finančnej krízy na dánsku eGovernmentovú stratégiu“ v European Journal of ePractice.
Jeho kľúčové kompetencie zahŕňajú špecifické znalosti oboru informačnej spoločnosti a IKT sektora, kvantitatívne a kvalitatívne metódy, riadenie strategických projektov, manažovanie a vykonávanie prideľovania, zisťovania a vyhodnocovania dopadov, návrh scenárov a návrh stratégie.
Jan je zapojený do viacerých národných projektov a štúdií pod Európskou komisiou, Európskym monitoringovým centrom pre zmenu a OECD. Hlavné odborné oblasti zahŕňajú informačnú spoločnosť, eGovernment, analýza stratégií a spracovanie reportov a návrhov stratégií. Jan je autorom článku „Dopad finančnej krízy na dánsku eGovernmentovú stratégiu“ v European Journal of ePractice.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
-
Dánske inovačné centrum pre e-Biznis a Easy Trade Initiative
Dánske inovačné centrum pre e-obchod (IBIZ-Centre) a Dánska iniciatíva NemHandel (Iniciatíva jednoduchého obchodu). Prezentácia sa zamerá na to, ako identifikovať činiteľov a stratégie na zvýšenie porozumenia IKT medzi dánskymi malými a strednými podnikateľmi a efektov dánskej iniciatívy NemHandel.