Staňte sa partnerom

Ján Uriga

inovačný stratég
Ján Uriga pracuje ako stratég v networku úzko špecializovaných firiem, kde sa venuje projektom v oblasti strategického riadenia zmien, zákazníckej skúsenosti, inováciám a firemnej kultúre. Na Ústave experimentálnej psychológie SAV sa v rámci PhD programu  zaoberal výskumom a aplikáciou sociálnej inteligencie a rozhodovania lídrov. Je spoluzakladateľom projektu spájajúceho významné kapacity v oblasti behaviorálnej ekonómie. Od 2018 založil a viedol európske kompetenčné centrum - PwC Experience Centre v Prahe, kde transformačným programom pre organizácie v CEE regióne. Viac ako 10 rokov sa venuje aj prednáškovej činnosti na viacerých vysokých školách.
  • Prečo zlyhávajú vízie
    Štatistiky o neuskutočnených víziách sú neúprosné. Až 2/3 nesplnia svoje pôvodné ambície. Vysvetleniam prečo sa tak odborné ako aj populárne zdroje venujú nedostatočne, a ak, tak sekundárne, veľmi opatrne (pokiaľ nejde o diskreditačné kampane). Dôvodom sa asi dá rozumieť, veď kto by sa v našom mentálnom priestore mal chuť zaoberať sa neúspechom. To je však kardinálna chyba. Nasledovanie stratégie športovca po prehratom zápase alá: Potrebujeme na to rýchlo zabudnúť ... je toxická.

    V prezentácii v 5 bodoch predstavím najčastejšie dôvody zlyhaní, ktoré keď si každý z nás osvojí aspoň zčasti, tak k tvorbe superinovačého Slovenska prispeje najviac.

    VIDEOZÁZNAM

     
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným
Nastavenie súborov cookies