Jarmila Grujbárová
Prax:
1979-1994
obchodná spoločnosť DUNAJ, obchodné domy a.s. Bratislava,
ostatná pracovná pozícia: prevádzková námestníčka riaditeľa spoločnosti a členka predstavenstva a.s.
od 1994 doteraz
Rada SR pre rozhlasové a televízne vysielanie, v zmysle zákona č.308/2000 Z.z. bol názov Rady zmenený na Radu pre vysielanie a retransmisiu.
Pracovná pozícia: vedúca úradu, názov funkcie bol v roku 2000 zmenený na riaditeľku Kancelárie Rady pre vysielanie a retransmisiu. Od roku 1996 súčasne aj tlačová hovorkyňa Rady.
Ďalšie aktivity:
- od roku 1997 zástupca Slovenskej republiky v Stálom výbore pre cezhraničnú televíziu Rady Európy
- od roku 1998 členka negociačnej skupiny č.20 pre rokovania o vstupe SR do EÚ – ku kapitole Kultúra a audiovizuálna politika
- od roku 1999 členka Rady Vlády Slovenskej republiky pre masmédiá. Po jej zrušení v roku 2001 členka Rady MK SR pre masmédiá
- od roku 2000 členka skupiny Infokomunikačné infraštruktúry – pre prípravu a spracovanie Národnej stratégie informatizácie spoločnosti SR
- členka Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu.
1979-1994
obchodná spoločnosť DUNAJ, obchodné domy a.s. Bratislava,
ostatná pracovná pozícia: prevádzková námestníčka riaditeľa spoločnosti a členka predstavenstva a.s.
od 1994 doteraz
Rada SR pre rozhlasové a televízne vysielanie, v zmysle zákona č.308/2000 Z.z. bol názov Rady zmenený na Radu pre vysielanie a retransmisiu.
Pracovná pozícia: vedúca úradu, názov funkcie bol v roku 2000 zmenený na riaditeľku Kancelárie Rady pre vysielanie a retransmisiu. Od roku 1996 súčasne aj tlačová hovorkyňa Rady.
Ďalšie aktivity:
- od roku 1997 zástupca Slovenskej republiky v Stálom výbore pre cezhraničnú televíziu Rady Európy
- od roku 1998 členka negociačnej skupiny č.20 pre rokovania o vstupe SR do EÚ – ku kapitole Kultúra a audiovizuálna politika
- od roku 1999 členka Rady Vlády Slovenskej republiky pre masmédiá. Po jej zrušení v roku 2001 členka Rady MK SR pre masmédiá
- od roku 2000 členka skupiny Infokomunikačné infraštruktúry – pre prípravu a spracovanie Národnej stratégie informatizácie spoločnosti SR
- členka Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
-
Budúcnosť vysielania v digitálnej ére
Digitalizácia, globalizácia a liberalizácia v telekomunikačnom sektore menia podmienky pre tradičné vysielanie, pričom najmä rozvoj komunikačných technológií je hnacou silou transformácie médií. Tento celosvetový trend sa v oblasti vysielania v Slovenskej republike prejavuje najmä prípravou postupu zavádzania digitálneho terestriálneho vysielania. Zavádzanie tejto technológie má však niekoľko dôležitých aspektov – technický, ekonomický, programový a právny – z ktorých ani jeden zatiaľ nie je uspokojivo vyriešený. Ako ďalej – tak znie otázka pre všetkých zainteresovaných odborníkov.