Ľubomír Mindek
Ľubomír Mindek je skúsený líder s viac ako 15-ročnými riadiacimi skúsenosťami v oblasti digitálnej transformácie a riadenia IT služieb. Jeho kariéra je poháňaná progresívnym prístupom k inováciám a neustálym úsilím dosiahnuť vynikajúce výsledky. V rokoch 2020 až 2023 pôsobil ako generálny riaditeľ a podpredseda predstavenstva Slovenskej pošty, kde sa venoval krízovému riadeniu, príprave stratégie a plánu transformácie spoločnosti, a optimalizácii obchodných a logistických procesov. Predtým, v rokoch 2019 – 2020, riadil úsek informatizácie a elektronizácie Národného centra zdravotníckych informácií. Jeho predchádzajúce skúsenosti zahŕňajú významné pozície v renomovaných organizáciách ako Oracle Slovakia, CSC Computer Sciences, OMNICOM, IBM Slovakia a Hewlett-Packard, kde sa venoval manažmentu predaja technologických softvérových produktov, inovatívnych riešení súvisiacich s cloudovými službami, ako aj riadeniu obchodných cieľov a rozvoju efektívnych tímov.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
-
Register rozhodnutí
Prezentácia centrálneho komponentu „Register rozhodnutí", ktorý bude poskytovať rozšírené služby pre účely správneho konania pre FO, PO a OVM, ako súčasť princípu „jedenkrát a dosť". -
Slovensko 3.0
-
Stratégia rozvoja - rozvojové projekty NASES
Modernizácia a rozvoj komponentov ústredného portálu verejnej správy v kontexte životných situácií občana predstavuje kľúčový krok k zefektívneniu prevádzky slovensko.sk a zjednodušeniu prístupu k službám štátu pre občanov. Naším cieľom je ukázať plán digitálnej transformácie verejnej správy pre vybrané centrálne komponenty ÚPVS a tak prispieť k efektívnejšiemu fungovaniu štátnych inštitúcií a zvýšeniu spokojnosti občanov. Pridajte sa k nám na tejto ceste k modernejšej, prístupnejšej a efektívne prevádzkovanej verejnej správe prostredníctvom modernizovaného ÚPVS. -
DISKUSIA "Stratégia rozvoja Slovensko 3.0"
-
Občan nemusí žiadať o niečo na čo má nárok!
Prednáška zaujímavým spôsobom prezentuje filozofiu prístupu spoločnosti CSC ku informatizácii verejnej správy, ktorá je založená na dôraznom princípe minimalizácie administratívnej záťaže občana pri riešení jeho bežných životných situácií. Zameriava sa na dôsledky veľmi častej povinnosti podávania žiadostí, ktoré nie sú potrebné a ktoré zaťažujú hlavne sociálne slabých alebo chorých ľudí. Je to najmä v tých prípadoch, keď verejná inštitúcia pozná nárok občana a napriek tomu výplatu dávky podmieňuje žiadosťou. Prednáška uvádza predpoklady realizácie tvorby takých nových proaktívnych elektronických služieb, ktoré na jednej strane zvyšujú proklientskú orientáciu verejnej inštitúcie a na strane druhej vytvárajú dlho očakávaný komfort občana. Prednáška je doplnená príkladmi využitia hore uvedeného princípu a jeho prínosmi najmä v sociálnej oblasti.