Martin Horváth
Martin Horváth sa téme inteligentných miest venoval od roku 2019 v prostredí rezortu hospodárstva a v práci na tejto agende pokračuje na Ministerstve investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie v rámci sekcie inovácií, strategických investícií a analýz (HUB). V minulosti pôsobil ako lektor a konzultant Slovak Business Agency a bol takmer 10 rokov spoločníkom a konateľom brandingovej poradenskej spoločnosti zameranej na poradenstvo v oblasti stratégií značiek. Prde vstupom do podnikania riadil v pozícii výkonného riaditeľa Bratislavskú organizáciu cestovného ruchu, pracoval rovnako ako marketingový a obchodný riaditeľ súkromného zdravotníckeho zariadenia a v minulosti zastával aj manažérske pozície v agentúrach SACR a SARIO. Jeho expertízou je téma strategického riadenia reputácie so zvláštnym dôrazom na agendu place branding. V rámci témy Smart Cities sa v poslednom období zameral na prenos expertízy zo zahraničia počas prípravy konferencie Smart Cities Workshop organizovanej v spolupráci s OECD a prípravu strategického materiálu - Akčného plánu inteligentnej samosprávy, ktorého cieľom je štandardizovať pomery v riadení témy inteligentných miest na Slovensku.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
-
Úvod moderátora panelu