Staňte sa partnerom

Martin Ryšánek

IBM, Customer Sucess Manager, watsonx Architect
Martin Ryšánek pracuje v spoločnosti IBM už desiatym rokom, zastával pozíciu technického konzultanta predaja pre oblasť dátovej analýzy a AI aplikácií, a teraz v pozícii watsonx Architekta sa sústreďuje najmä na rozšírenie riešení opierajúce sa o jazykové modely využívajúce IBM watsonx platformu u kľúčových zákazníkov, vrátane štátnej správy.
Prihláste sa na ITAPA Health&Care 2025
  • Q&A WatsonX - Váš AI pomocník pri práci s informáciami (16:30 - 16:48)
    SZIF je dobrým príkladom toho, že sme vytvorili asistenta s umelou inteligenciou, ktorý pomáha najmä interným zamestnancom orientovať sa v zložitých témach, ako je napríklad implementácia satelitného monitoringu pôdy, na základe ktorého sa vyplácajú dotácie. Toto bol hlavný a zároveň veľmi všeobecný príklad, kde Gen AI pomáha. Naše riešenie však nie je určené len pre interných zamestnancov SZIF, systém sa učí pomocou umelej inteligencie a vytvára systém otázok a odpovedí, ktoré sú overované/kontrolované zamestnancom a ktoré sú/budú vystavené ako celok pre 10 tisíc poľnohospodárov. Sám sa učí nové otázky/odpovede a jeden jediný expert vždy overí, či to AI zostavila správne a potom už táto a podobné otázky bežia bez pomoci tohto experta pre všetkých poľnohospodárov.
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným