Martina Mihalkovičová
Vyštudovala odbor marketingová komunikácia na Univerzite Komenského v Bratislave. Strávila tiež jeden semester v Spojených štátoch amerických na Slippery Rock University of Pennsylvania. V minulosti pracovala ako eventová manažérka v coworkingu a má skúsenosti s marketingom a správou sociálnych sietí z viacerých firiem. Absolvovala stáž na komunikačnom oddelení v Kancelárii prezidenta Slovenskej republiky počas volebného obdobia Zuzany Čaputovej. Za svoju srdcovú záležitosť považuje neziskovú organizáciu Vagus, kde vypomáha s marketingom.
V súčasnosti pôsobí ako produktová manažérka na oddelení inovácií a digitálnych služieb na Magistráte mesta Bratislava. Venuje sa najmä transformácii elektronických služieb Bratislavy, ako aj jej 17 mestských častí. Na práci v inovačnom tíme ju najviac baví mať možnosť vytvárať zmysluplné veci, zjednodušovať služby pre obyvateľov a obyvateľky Bratislavy a pozitívne ovplyvňovať, akým smerom sa uberá jej rodné mesto.
V súčasnosti pôsobí ako produktová manažérka na oddelení inovácií a digitálnych služieb na Magistráte mesta Bratislava. Venuje sa najmä transformácii elektronických služieb Bratislavy, ako aj jej 17 mestských častí. Na práci v inovačnom tíme ju najviac baví mať možnosť vytvárať zmysluplné veci, zjednodušovať služby pre obyvateľov a obyvateľky Bratislavy a pozitívne ovplyvňovať, akým smerom sa uberá jej rodné mesto.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
-
DISKUSIA na tému služieb digitálneho štátu