Staňte sa partnerom

Michal Hutník

obchodný riaditeľ pre štátny a verejný sektor, Oracle Slovensko spol. s.r.o.

Michal Hutník, narodený 11. apríla 1963, Bratislava

Odborné pobyty a skúsenosti zo zahraničia:
1993 – Federálne ministerstvo spravodlivosti a polície v Kanade – študijný pobyt
• Štúdium na projektoch registra obvinených a odsúdených
• Príprava na realizáciu vybudovania Jednotného automatizovaného systému právnych informácií – JASPI pre SR

1994 – Obchodná komora v Taliansku
• Obchodný register 1995 – Ministerstvo spravodlivosti v provincii Quebec a Ontario
• Štúdium riešenia informačného systému Registra ekonomických subjektov a jeho využitie v SR

1993 – 1999 - člen Rady Európy pre Legal Data Processing

1993 – 1999 - člen výboru pre vytvorenie Európskeho obchodného registra

1998 – Nórska vláda
• Študijný pobyt na registri v Bronnosunde – systém evidencie osob, zdravotného, sociálneho poistenia, vozidiel, ekonomických subjektov a pod.

1999 – Nórska vláda
• Projekt čipové karty

2002 – Centrálny register ekonomiských subjektov – Ministerstvo hospodárstva SR
2005 – Projekty v rámci financovania prostredníctvom EEA grants

Zamestanie:
jún 2005 – až doposiaľ: Oracle Slovensko s.r.o. Pozícia: obchodný riaditeľ pre štátnu a verejnú správu

september 1999 – máj 2005: Oracle Slovensko s.r.o., pozícia: Senior Acccount Manager pre štátnu a verejnú správu

máj 1999 - august 1999: ICL Slovakia, pozícia: konzultant

september 1993 - apríl 1999: Ministerstvo spravodlivosti SR, pozícia: generálny riaditeľ sekcie justičnej informatiky

august 1993 - január 1991: Privátna spoločnosť, pozícia: majiteľ

december 1990 - september 1987: Slovenská akadémia vied Laboratórium funkčnej diagnostiky – Centrum fyziologických vied, pozícia: odborný pracovník – programátor, analytik

Prednáška: Oracle integračná platforma pre verejný prístup k informáciám

Prihláste sa na ITAPA Health&Care 2025
  • Oracle integračná platforma pre verejný prístup k informáciám

    Cieľom tejto prezentácie je vytvorenie určitého mechanizmu správy údajov z registrov, ktoré sú prevádzkované na príslušných institúciách verejnej správy a samosprávy.
    Základnými atribútmi riešenia sú:
    • Zjednodušenie prístupu k informáciám pre právnické a fyzické subjekty
    • Vytvorenie mechanizmu na synchronizáciu jednotlivych databáz na štandardnej synchronizačnej platforme
    • Využitie existujúcej technologickej infraštruktúry bez nároku na ďalšie investície
    • Zabzpečenie kontroly duplicít, neplatných údajov, zmien a pod. bez nárokov na zmeny softvérových aplikácií
    • Vytvorenie podmienok pre efektívne napojenie sa na základné a pridružené registre verejnej správy.
    • Plnenie štandardov a direktív EÚ pre sprístupňovanie údajov fyzickým a právnickým osobám. Direktíva 2003/58/EC.
  • Impementácia IS pre monitorovanie štátnej pomoci
  • Oracle pre geografické informačné systémy - kataster a pozemková kniha
  • Ako pripraviť úspešný projekt čerpania štrukturálnych fondov
  • Kompatibilita systému v NATO
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným