Michal Ilko
Michal Ilko momentálne pôsobí na Ministerstve investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR. Predtým zastával funkciu generálneho riaditeľa Sociálnej poisťovne Je dlhoročným odborníkom v oblasti IT služieb. Má bohaté skúsenosti s navrhovaním a zavádzaním nových informačných riešení, či modernizáciou pôvodných systémov. Implementoval niekoľko strategických projektov na národnej a nadnárodnej úrovni. V období 2020 až 2022 zastával funkciu riaditeľa sekcie informatiky v Sociálnej poisťovni, kde sa zameral na nastavenie investičného plánu sanácie technologického dlhu IT infraštruktúry spoločnosti a vytvorenie dátovej kancelárie na zlepšenie využívaní dát pre podporu manažérskeho rozhodovania. V rokoch 2011 až 2020 pôsobil v spoločnosti Merck, spol. s.r.o. ako senior IT/CRM špecialista, kde sa následne vypracoval na pozíciu Head of Qualification & Release management. Zodpovedal za medzinárodný tím IT manažérov a implementáciu kvalifikácie, riadenia a zverejňovania zmien pre globálny systém ERP v rámci nadnárodných projektov. Je absolventom Fakulty hospodárskej informatiky na Ekonomickej univerzite v Bratislave a absolvoval niekoľko vzdelávaní, kde získal certifikáty v oblastiach informačnej bezpečnosti a správy podnikového IT.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
-
DISKUSIA "Čo sa podarilo a nepodarilo v IT projektoch?“
-
DISKUSIA "Ako efektívne transformovať malé a stredné podniky?"
-
DISKUSIA "Quantum Computing"
-
1on1 s generálnym riaditeľom Sociálnej poisťovne
-
DISKUSIA "Digitálny štát 2027 - pohľad decision-makerov"
-
DISKUSIA "Digitálny štát 2027"
-
ITAPA OPEN TALK: Pohľad odborníkov na digitalizáciu
-
DISKUSIA "Ako budujeme digitálny štát?"
-
1on1 s generálnym riaditeľom Sociálnej poisťovne
-
DISKUSIA na tému "ePN: služba, ktorá funguje"
Štát v tomto roku spustil novú službu elektronickej PN. Služba odstraňuje chaos, ktorý spôsobovalo papierové nahlasovanie PN. Zložitý papierový formulár s niekoľkými papiermi a otravné čakanie na pobočkách sa stáva minulosťou. Je tomu naozaj tak? Čo bola motivácia pre túto službu? Prečo sme na ňu museli toľko čakať? Aké sú prvé dáta a štatistiky z používania? Čo sa dá zlepšiť? A aké budú ďalšie služby na ktoré sa môžeme tešiť?
MICHAL ILKO, SOCIÁLNA POISŤOVŇA: "Elektronická PN významne zjednodušuje poistencovi postup v životnej situácii, keď by sa mal sústrediť na liečbu. Je to prvá medzirezortná služba štátu takéhoto rozsahu, kde povinné kroky nemusí vykonať občan, ale celý proces zaňho vykonajú úrady. Vzájomnou spoluprácou šetríme čas i námahu lekárom, zamestnávateľom a najmä občanom. Úspešný štart reprezentuje už viac ako 100-tisíc vystavených ePN a vyše 27-percentný podiel na všetkých vystavených PN.“
PETER LUKÁČ, NCZI: "Elektronizácia zdravotníctva má zmysel. Znižuje administratívnu záťaž a zefektívňuje prácu lekárov, uľahčuje život ľuďom a poskytuje čisté dáta na tvorbu stratégie zdravotníckej politiky štátu.“
VIDEOZÁZNAM