Staňte sa partnerom

Michal Jandura

SLOVANET, Tím líder tímu starostlivosti o kľúčových zákazníkov

Počas svojho 23-ročného pôsobenia vo firme Slovanet, ako prešiel rôznymi obchodnými a manažérskymi polohami. Aktuálne pôsobí na pozíciu vedúceho obchodného tímu pre štátny tím, kde sa starajú o najväčších zákazníkov prevažne z oblasti štátnej a verejnej správy, či samosprávy. Zároveň sa podieľa na vytváraní portfólia služieb pre firemných zákazníkov.

Prihláste sa na ITAPA Health&Care 2025
  • Komplexné elektronické komunikačné služby - ÚDZS use case

    Predstavenie „use case“ elektronických komunikačných služieb pre OVM. Slovanet ako úspešný uchádzač poskytuje komplexné služby pre úrad, ktoré zahŕňajú návrh architektúry na základe požiadaviek, dodanie a implementáciu potrebných zariadení, vybudovanie prepojení jednotlivých lokalít, konfiguráciu služieb do jedného celku a následne ich prevádzku s SLA a reportingom.

  • Komplexné elektronické komunikačné služby - ÚDZS use case
    Predstavenie „use case“ elektronických komunikačných služieb pre OVM. Slovanet ako úspešný uchádzač poskytuje komplexné služby pre úrad, ktoré zahŕňajú návrh architektúry na základe požiadaviek, dodanie a implementáciu potrebných zariadení, vybudovanie prepojení jednotlivých lokalít, konfiguráciu služieb do jedného celku a následne ich prevádzku s SLA a reportingom.
  • Centrum riadenia kybernetickej bezpečnosti ako služba pre zdravotnícke organizácie (SOCaaS)
    Môže SOCaaS zmeniť spôsob, akým zdravotnícke organizácie pristupujú ku kybernetickej bezpečnosti? Odpoveď na túto otázku a viac sa dozviete v tomto panely.
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným
Nastavenie súborov cookies