Michal Jandura
Počas svojho 23-ročného pôsobenia vo firme Slovanet, ako prešiel rôznymi obchodnými a manažérskymi polohami. Aktuálne pôsobí na pozíciu vedúceho obchodného tímu pre štátny tím, kde sa starajú o najväčších zákazníkov prevažne z oblasti štátnej a verejnej správy, či samosprávy. Zároveň sa podieľa na vytváraní portfólia služieb pre firemných zákazníkov.
Prihláste sa na ITAPA Health&Care 2025
-
Komplexné elektronické komunikačné služby - ÚDZS use case
Predstavenie „use case“ elektronických komunikačných služieb pre OVM. Slovanet ako úspešný uchádzač poskytuje komplexné služby pre úrad, ktoré zahŕňajú návrh architektúry na základe požiadaviek, dodanie a implementáciu potrebných zariadení, vybudovanie prepojení jednotlivých lokalít, konfiguráciu služieb do jedného celku a následne ich prevádzku s SLA a reportingom.
-
Komplexné elektronické komunikačné služby - ÚDZS use case
Predstavenie „use case“ elektronických komunikačných služieb pre OVM. Slovanet ako úspešný uchádzač poskytuje komplexné služby pre úrad, ktoré zahŕňajú návrh architektúry na základe požiadaviek, dodanie a implementáciu potrebných zariadení, vybudovanie prepojení jednotlivých lokalít, konfiguráciu služieb do jedného celku a následne ich prevádzku s SLA a reportingom. -
Centrum riadenia kybernetickej bezpečnosti ako služba pre zdravotnícke organizácie (SOCaaS)
Môže SOCaaS zmeniť spôsob, akým zdravotnícke organizácie pristupujú ku kybernetickej bezpečnosti? Odpoveď na túto otázku a viac sa dozviete v tomto panely.