Staňte sa partnerom

Milan Mindek

projektový manažér, riaditeľ obchodnej skupiny Štátna správa, PosAm, s.r.o.
Ing. Milan Mindek

Odborná prax:
1993 - súč.: PosAm, spol. s r.o.
- account manažér, projektový manažér, riaditeľ obchodnej skupiny Štátna správa
- zodpovednosť za obchodné výsledky, rozvoj doménových znalostí, integrácia riešení kancelárskych informačných systémov
- produktový manažér

1990 - 1993: Želing, a.s. Bratislava
- HW špecialista, zodpovedný projektant pre informačné systémy
- obchodný zástupca dcérskej spoločnosti Italsloving, s.r.o.
- obchodné aktivity v oblasti počítačová kartografia

1984 - 1990: Výskumný ústav dopravný Žilina
- výskumný pracovník, vedúci laboratória výpočtovej techniky
- zodpovedný riešiteľ úloh ASR dopravnej sústavy FMD
- riešiteľ Tematických úloh, priemyselný vzor
- pedagogická činnosť na Katedre technickej kybernetiky VŠDS

Vzdelanie:

1979 – 1984 Vysoká škola dopravy a spojov, Žilina
Katedra technickej kybernetiky
.
  • Zvyšovanie kvality a rozvíjanie inovácií podľa modelu CAF 2002

    Pre analýzu vlastnej organizácie a iniciovanie procesu trvalého zlepšovania slúži metodika podľa Modelu CAF 2002. Ide o spoločný systém hodnotenia kvality, ktorý nadväzuje na celý rad aktivít zameraných na rozvoj kvality, ktoré prebiehali v štátnej správe počas minulých rokov.

    Cieľom týchto iniciatív je, aby sa štátne organizácie vo väčšej miere zameriavali na riešenie svojich úloh v prospech zákazníka – občana, aby boli zároveň atraktívne a umožňovali zamestnancom rozvíjať sa. Nástroj samohodnotenia umožňuje uskutočniť zlepšovanie a rozvíjanie v aktívnej spolupráci vrcholového manažmentu a zamestnancov. Softvérová aplikácia CAF slúži na zvýšenie efektívnosti jednotlivých nástrojov s možnosťou porovnávania rôznych organizácii aj v rámci EU.
  • PosAm: Správa registratúry v štátnej správe
    Zmena legislatívy SR od 1. 1. 2003 upravuje organizáciu a pôsobnosť orgánov štátnej správy na úseku archívov a registratúr, organizáciu archívov, práva a povinnosti zriaďovateľa archívu, archívu, vlastníka archívneho dokumentu, prístup k archívnym dokumentom, ako aj práva a povinnosti pôvodcu registratúry. Z pohľadu procesného riadenia však nejde iba o jednoduchú evidenciu korešpondencie, ale o zachytenie a zdokumentovanie celého životného cyklu registratúrneho záznamu od jeho vzniku cez archiváciu a až po vyraďovanie. Dá sa tento proces komplexne automatizovať? Aké sú výhody pozerania na registratúru ako na proces?
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným
Nastavenie súborov cookies