Monika Ružeková
Zamestnanie: Učiteľ – biológ, geograf
Prax:
Od - do: 2007 – trvá
- učiteľ, Gymnázium, Ul. L. Sáru, Bratislava
Od - do: 2002 – 2006
- odborný asistent, Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta
Od - do: 1997 – 2002
- učiteľka, Gymnázium Svätej Rodiny, Bratislava
Od - do: 1996 - 1997
- učiteľka, Gymnázium Pankúchova, Bratislava
Vzdelávanie a príprava:
- didaktika geografie (doktorandské štúdium, Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta)
- doktor pedagogiky – PaedDr. (didaktika geografie, Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta)
- učiteľ všeobecnovzdelávacích predmetov – biológia a geografia, titul: Mgr. (biológia, geografia, odborová didaktika, Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta)
Prax:
Od - do: 2007 – trvá
- učiteľ, Gymnázium, Ul. L. Sáru, Bratislava
Od - do: 2002 – 2006
- odborný asistent, Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta
Od - do: 1997 – 2002
- učiteľka, Gymnázium Svätej Rodiny, Bratislava
Od - do: 1996 - 1997
- učiteľka, Gymnázium Pankúchova, Bratislava
Vzdelávanie a príprava:
- didaktika geografie (doktorandské štúdium, Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta)
- doktor pedagogiky – PaedDr. (didaktika geografie, Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta)
- učiteľ všeobecnovzdelávacích predmetov – biológia a geografia, titul: Mgr. (biológia, geografia, odborová didaktika, Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta)
Prihláste sa na ITAPA Health&Care 2025
-
Európsky rozmer digitálneho vzdelávania v slovenských školách
Socializácia je jeden zo základných pilierov školského vzdelávania. Využívaním nových digitálnych technológii a s tým súvisiacich vzdelávacích stratégií sa vytvárajú nové možnosti, ktoré významne ovplyvňujú osobnosť v sociálnej skupine, ako aj kvalitu sociálnej skupiny v školskom prostredí. Dôležitú rolu v tomto novom technologickom prostredí ale stále zohráva ľudský faktor a tým je učiteľ a jeho žiaci. Kvalitné edukačné a psycho-sociálne kompetencie učiteľ v oblasti problematiky sociálnej podpory osobnosti v procese digitalizácie vzdelávania, vytvárajú predpoklad pre tvorbu kvalitnej sociálnej interakcie v modernom edukačnom prostredí.