Prof. IVAN Kalaš
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
-
Informatika v základnej škole - úspechy a problémy
V ostatných rokoch sme svedkami novej (aj keď nie prvej) intenzívnej vlny záujmu o školskú informatiku a edukačné programovanie, a to dokonca aj na úrovni druhého a prvého stupňa vzdelávania. Slovensko zrejme ako prvá krajina vôbec zaviedla informatiku ako povinný vyučovací predmet aj na základnú školu – v roku 2005 na jej druhý stupeň a v roku 2008 aj do primárneho vzdelávania. V svojom príspevku chcem zhodnotiť momentálny stav tohto procesu, jeho úspechy, a tiež jeho problémy a rizikové faktory.
Videozáznam
-
Informatika v základnej škole - úspechy a problémy
V ostatných rokoch sme svedkami novej (aj keď nie prvej) intenzívnej vlny záujmu o školskú informatiku a edukačné programovanie, a to dokonca aj na úrovni druhého a prvého stupňa vzdelávania. Slovensko zrejme ako prvá krajina vôbec zaviedla informatiku ako povinný vyučovací predmet aj na základnú školu – v roku 2005 na jej druhý stupeň a v roku 2008 aj do primárneho vzdelávania. V svojom príspevku chcem zhodnotiť momentálny stav tohto procesu, jeho úspechy, a tiež jeho problémy a rizikové faktory.
Videozáznam