Robin Čumpelík
Robin Čumpelík je riaditeľom Odboru komunikácie Ministerstva priemyslu s poverením realizovať a koordinovať Inovačné stratégiu Českej republiky 2019-2030. Vedie Národnej marketingový tím, ktorého cieľom je zjednotenie komunikácie i vizuálnej identity štátu. Je členom krízových štábov, koordinátorom či hlavným manažérom aktivít niekoľkých technologických projektov vrátane platforiem covpoint.org a spojujemecesko.cz, kde vznikla linka 1212 a od mája 2020 je súčasťou pracovnej skupiny Nová ekonomika, technológie, digitalizácia a inovácie poradného orgánu Národnej ekonomickej rady vlády (NERV). Vlastným príkladom motivuje k aktivitám, ktoré majú potenciál pozdvihnúť českú spoločnosť a národnú hrdosť: "Spojme sa naprieč oblasťami politiky, vedy, priemyslu, obchodu, tvorivých profesií a duchovnej sféry, diskutujme a hľadajme cesty, ako realizovať nápady a napĺňať vízie. Vytvorme stratégiu, ktorá povedie k rozvoju inovačného potenciálu Českej republiky a bude ju profilovať ako technologicky vyspelou krajinu, ktorá má čo ponúknuť celému svetu."
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
-
Inovačný management ako príležitosť k modernizácii verejnej správy
Núdza znamená, že musíme pracovať s tým, čo máme k dispozícii. V posledných mesiacoch sa ukázalo, že spojením dostupných nástrojov a inovačným riadením môžeme dosiahnuť unikátne výsledky a riešenia. V rámci núdzového stavu v súvislosti s Covid-19 v Českej republike sme využili inovačný manažment ako moderný systém riadenia. Ministerstvo priemyslu a obchodu v spolupráci s ďalšími rezortmi a Úradom vlády ČR hneď v prvých hodinách plošne zavádzalo digitálne nástroje, realizovalo nové projekty a nové finančné nástroje. Ako digitálne nástroje, nové prostredie a projekty ovplyvňujú myslenie ľudí?
Videozáznam