Roland Sill
VZDELANIE:
1992 – 1998
Právnická fakulta UK Bratislava
PRACOVNÉ SKÚSENOSTI:
1998 - 2004
NextiraOne Slovakia s.r.o. (Alcatel Slovakia a.s.) - Credit & Contract manager
- riadenie zmluvných vzťahov so zákazníkmi a dodávateľmi
- vymáhanie pohľadávok mimosúdnou cestou
- pravidelný reporting o stave a vývoji pohľadávok pre vedenie spoločnosti
- kontrola platobnej disciplíny zákazníkov
- definovanie a zavádzanie opatrení na riešenie resp. predchádzanie vzniku pohľadávok
- cash – flow
- koordinácia spolupráce s externým právnym poradcom spoločnosti pri právnych stanoviskách v oblasti zmluvných vzťahov a pri súdnom vymáhaní pohľadávok
2004 - 2005
ALTRON SK a.s. - Account manager
- udržiavanie vzťahov s existujúcimi zákazníkmi
- rozvoj nových obchodných príležitostí, vyhľadávanie klientov
- zodpovednosť za plnenie plánu
- spolupráca s tímom odborníkov
2005 – 2006
Key Account manager
- udržiavanie vzťahov s najdôležitejšími zákazníkmi spoločnosti
- zodpovednosť za plnenie plánu
2006 - 2008
Sales director, člen predstavenstva
- udržiavanie vzťahov s najdôležitejšími zákazníkmi spoločnosti
- zodpovednosť za obchodné oddelenie a oddelenie project managementu
- zodpovednosť za plnenie obchodného plánu spoločnosti
2008 - 2010
Výkonný riaditeľ, člen predstavenstva
2010 – trvá
Úrad vlády SR
Splnomocnenec vlády SR pre informačnú spoločnosť
1992 – 1998
Právnická fakulta UK Bratislava
PRACOVNÉ SKÚSENOSTI:
1998 - 2004
NextiraOne Slovakia s.r.o. (Alcatel Slovakia a.s.) - Credit & Contract manager
- riadenie zmluvných vzťahov so zákazníkmi a dodávateľmi
- vymáhanie pohľadávok mimosúdnou cestou
- pravidelný reporting o stave a vývoji pohľadávok pre vedenie spoločnosti
- kontrola platobnej disciplíny zákazníkov
- definovanie a zavádzanie opatrení na riešenie resp. predchádzanie vzniku pohľadávok
- cash – flow
- koordinácia spolupráce s externým právnym poradcom spoločnosti pri právnych stanoviskách v oblasti zmluvných vzťahov a pri súdnom vymáhaní pohľadávok
2004 - 2005
ALTRON SK a.s. - Account manager
- udržiavanie vzťahov s existujúcimi zákazníkmi
- rozvoj nových obchodných príležitostí, vyhľadávanie klientov
- zodpovednosť za plnenie plánu
- spolupráca s tímom odborníkov
2005 – 2006
Key Account manager
- udržiavanie vzťahov s najdôležitejšími zákazníkmi spoločnosti
- zodpovednosť za plnenie plánu
2006 - 2008
Sales director, člen predstavenstva
- udržiavanie vzťahov s najdôležitejšími zákazníkmi spoločnosti
- zodpovednosť za obchodné oddelenie a oddelenie project managementu
- zodpovednosť za plnenie obchodného plánu spoločnosti
2008 - 2010
Výkonný riaditeľ, člen predstavenstva
2010 – trvá
Úrad vlády SR
Splnomocnenec vlády SR pre informačnú spoločnosť
Prihláste sa na ITAPA Health&Care 2025
-
Vízia inteligentnej verejnej správy
-
Broadmap Slovensko 2015
Prednáška definuje dve hlavné úlohy, ktoré stoja pred informatizáciou. Prvou je dobudovať funkčný e-Government v relatívne krátkom čase, ktorý nám zostal do konca programového obdobia. Druhá úloha, ktorá je ešte urgentnejšia, sa týka dosiahnutia zásadnejšieho urýchlenia čerpania štrukturálnych fondov. V rámci prednášky sa verejnosti predstavia príčiny pomalého čerpania ako aj návrhy na čo najrýchlejšie zlepšenie. -
Príhovor