Roman Vavrík
Roman Vavrík vyštudoval strategický manažment na Fakulte Managementu Univerzity Komensého v Bratislave a obchod na Webster University vo Viedni. V roku 2007 nastúpil ako konzultant stratégie do spoločnosti Slovak Telekom, a.s. O tri roky neskôr sa stal vedúcim tímu korporátnej stratégie, kde zodpovedal za plánovanie, tvorbu a exekúciu stratégie spoločnosti a riadenie strategických projektov. V roku 2012 Ako projektový manažér riadil projekt Telekom Cloud, ktorého výsledkom bolo začiatkom novembra 2012 uvedenie nového produktu na trh v segmente firemných zákazníkov. Koncom roka 2012 bol Roman menovaný za vedúceho marketingového oddelenia pre biznis segment, kde zodpovedá za riadenie marketingových aktivity pre veľkých klientov vrátane stredne veľkých firiem, vývoj produktov a Cloud riešení, rozvoj nového biznisu vo viacerých sektoroch a riadenie kľúčových projektov v oblasti ICT a M2M.
Prihláste sa na Jesenná ITAPA 2024
-
Cloudové riešenia pre štátnu správu
Využitie moderných cloudových služieb v praxi nie len doménou komerčného sektora.