Staňte sa partnerom

Rudolf Horváth

DEUS, vedúci oddelenia podpory zákazníkov, obcí a ISO
  • Dátové centrum obcí a miest (DCOM)
    V novembri 2013 vstúpil do platnosti zákon č. 305/2013 Z. z. o e-Governmente, podľa ktorého sú obce a mestá povinné komunikovať s občanmi elektronicky, teda prijímať a zasielať elektronické podania zabezpečené elektronickou pečaťou. Hoci zákon je už platný, obce a mestá mohli využiť trojročné prechodné obdobie, aby sa na elektronickú komunikáciu a poskytovanie elektronických služieb mohli dostatočne pripraviť. Práve projekt Dátové centrum obcí a miest (DCOM), ktorý je súčasťou Operačného programu Informatizácia spoločnosti (OPIS), pomáha predovšetkým obciam a menším mestám splniť si povinnosti vyplývajúce zo zákona.



Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným
Nastavenie súborov cookies