Viktor Nižňanský
V roku 1976 ukončil štúdium na Stavebnej fakulte Slovenskej technickej univerzity v Bratislave, katedru ekonomiky a riadenia a v roku 2005 získal doktorát na filozofickej fakulte, katedre politológie, Univerzity Komenského v Bratislave.
V rokoch 1976 až 1986 pracoval ako urbanistický ekonóm v spoločnosti Stavoprojekt Piešťany. V rokoch 1986 až 1989 bol zamestnaný na Útvare hlavného architekta mesta Piešťany. V rokoch 1989 až 1991 bol vedúcim urbanistického ateliéru v Stavoprojekte Piešťany. V roku 1991 pôsobil ako poradca primátora pre plánovanie a rozvoj mesta v Piešťanoch, v roku 1992 v Ústave pre bývanie v Bratislave. Od roku 1993 do roku 1996 pracoval ako konzultant pre obnovu a rozvoj územia. V rokoch 1997 až 1998 bol členom spoločnosti M.E.S.A. 10, od roku 1998 zastával funkciu výkonného riaditeľa a od roku 2004 prezidenta spoločnosti M.E.S.A. 10.
V rokoch 1999 až 2001 pôsobil na poste splnomocnenca vlády SR pre reformu verejnej správy a v rokoch 2003 - 2006 vykonával funkciu splnomocnenca vlády SR pre decentralizáciu verejnej správy.
V rokoch 1976 až 1986 pracoval ako urbanistický ekonóm v spoločnosti Stavoprojekt Piešťany. V rokoch 1986 až 1989 bol zamestnaný na Útvare hlavného architekta mesta Piešťany. V rokoch 1989 až 1991 bol vedúcim urbanistického ateliéru v Stavoprojekte Piešťany. V roku 1991 pôsobil ako poradca primátora pre plánovanie a rozvoj mesta v Piešťanoch, v roku 1992 v Ústave pre bývanie v Bratislave. Od roku 1993 do roku 1996 pracoval ako konzultant pre obnovu a rozvoj územia. V rokoch 1997 až 1998 bol členom spoločnosti M.E.S.A. 10, od roku 1998 zastával funkciu výkonného riaditeľa a od roku 2004 prezidenta spoločnosti M.E.S.A. 10.
V rokoch 1999 až 2001 pôsobil na poste splnomocnenca vlády SR pre reformu verejnej správy a v rokoch 2003 - 2006 vykonával funkciu splnomocnenca vlády SR pre decentralizáciu verejnej správy.
Prihláste sa na ITAPA Health&Care 2025
-
Benchmarking miest
The goal of the pilot project (12 cities) is to produce a model which would be aplicable in other cities in Slovakia as well. During the implementation the original intention, the benchmarking of the city bureaus, extended into benchmarking of the cities. The contribution of the project is a product that offers an increase in efficiency of city self-rule functioning and will also offer an improvement of services to citizens. -
Decentralizácia verejnej správy a jej vzťah k informatizácii