Staňte sa partnerom

Slávka Reichelt Šikurová

Predu, generálny riaditeľ

Slávka Šikurová je zakladateľka a riaditeľka v Predu, inovatívnej softvérovej spoločnosti, ktorá sa zameriava na využívanie umelej inteligencie v komunikácií a operatívnych činnostiach spoločností, automatizáciu komunikácie a procesov a vývoju softvéru.

Slávka má viac ako 18 rokov skúseností v rôznych pozíciách v oblasti IT, maloobchodu a služieb. Vyštudovala manažment na Univerzite Komenského a väčšinu svojho pracovného života strávila v partnerských spoločnostiach Microsoftu na vedúcich obchodných aj technických pozíciách na českom a slovenskom trhu. Svoje skúsenosti si rozšírila prijatím niektorých náročných manažérskych pozícií vo veľkých obchodných reťazcoch – súkromných aj verejných. Takéto skúsenosti priniesli Slávke jedinečné pochopenie hodnoty informačných technológií a ich vplyvu na vzťahy so zákazníkmi a posunuli jej profesionálne zameranie.

Založiť si vlastnú spoločnosť sa rozhodla na základe hodnôt, ktoré považuje za dôležité – orientáciu na zákazníka, otvorenú komunikáciu, nadšenie a poskytovanie kvalitných služieb.
Prihláste sa na ITAPA Health&Care 2025
  • Umelá inteligencia v školstve - rýchla a efektívna podpora pri zbere údajov (12:47 - 12:57)

    Predstavíme, ako Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR zaviedlo chatbota na báze umelej inteligencie pre zjednodušenie a urýchlenie zberu údajov o žiakoch a učiteľoch škôl za účelom pridelenia prostriedkov pre financovanie.

    V období každoročného zberu údajov, ktorý zahŕňa tisíce škôl, vzniká vysoký tlak na pracovníkov ministerstva, ktorí sa musia venovať množstvu otázok a nejasností zo strany školských zástupcov. Riešenie na báze umelej inteligencie umožnilo okamžité a 24/7 odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa evidencie a vypĺňania údajov, čím odbremenilo ministerstvo od veľkého množstva telefonických a e-mailových dotazov. Denne umelá inteligencia zodpovedala 1500 - 2000 otázok zo strany zástupcov škôl. Okrem toho, chatbot poskytoval používateľom aj možnosť poslať komplexnejšie požiadavky priamo na metodikov ministerstva cez tiketovací systém. Tento digitálny nástroj zjednodušil a zefektívnil komunikáciu, znížil administratívne zaťaženie a zvýšil plynulosť celého procesu zberu údajov. Tento pilotný projekt ukázal prínos riešenia s umelou inteligenciou pre ministerstvo a veríme, že aj v budúcnosti bude pomocou pri zbere údajov s viac rozšírenou pôsobnosťou.

Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným